srijeda, 18. siječnja 2017.

FASHION REPORT: Leaf Print Swimsuit


Ne sjećam se kada sam posljednji put poželjela nositi jednodjelni badić.. pretpostavljam da sam ga u nekom razdoblju svog djetinjstva nosila ali otkako sam ušla u pubertet pa sve do sada, takva želja nije postojala.

Što se sada promijenilo?
___________________________

Vrlo jednostavno je reći kako je ovo bila ljubav na prvi pogled. Od samog dizajna do printa, pala sam na njegov šarm.. bez obzira što je bio u jednom komadu.

Ovaj jednodjelni badić sa printom zelenog lišća naprosto me oduševio od prvog trenutka kada sam ga ugledala na stranici pa sve do dolaska na kućnu adresu. Sjećam se kako je paket stigao u rano jutro i odmah sam ga morala otvoriti i isprobati badić.


Print badića u jednu ruku je vrlo jednostavan dok je u onu drugu pomalo nalik na nešto što kod nas itekako nije legalno, barem su mene odmah pitali jesam li ja to namjerno tako uzela. Šalu na stranu, mene je prije podsjećao na listove palme nego na travu.

Dizajn je ono što ovaj badić čini izuzetno privlačnim jer naglašava ženske obline/atribute što itekako ne može biti naodmet.


Materijal ovog badića je spandex iliti rastezljivo sintetičko vlakno, što je idealno kada su badići u pitanju.

Kada je veličina u pitanju, badić je dostupan u samo njih tri (S, M i L) i tu sam se jako dvoumila no ipak sam odlučila ići na sigurno sa mjerama i uzela sam L(arge). Obavezno se izmjerite prije naručivanja badića i imajte u vidu ako su iz Kine da će vam vaša veličina najvjerojatnije biti manja.


Što se tiče same unutrašnjosti badića, gornji dio ima neku vrstu umetaka u ''košaricama'' koji se mogu vrlo lako ukloniti ukoliko to želite dok donji dio ima zaljepljenu plastičnu zaštitu što je vrlo higijenski ako mene pitate.


MOJI DOJMOVI
Prezadovoljna sam, najviše zbog zbog toga što sam uzela taman veličinu jer bi mi M bila premala. Stoga ako ste viši od 175cm (govorim otprilike jer sam ja 177) definitivno uzmite L.

Moja najdraža mama mi je rekla kako je ovaj badić ''very sexy'' ali da ipak ''otkriva too much'' pa sam joj tako dala vrlo jednostavan odgovor: ''Kada ću izbaciti sise, ako ne preko ljeta?!''. Ispričavam se na jeziku, ali tako je.

Sve u svemu, može to ljeto malo požuriti? Šeće mi se u ovom ljepotanu :)


Cijena ovog badića je snižena sa $26 na $16.48 što je po meni odličan ulov za tako lijep badić.


Imate li iskustva sa kupovinom badića online? Kako vam se čini ovaj tip dizajna?
*PR uzorak

4 komentara :

  1. Odeličan kupači kostim :) Jako volim ovakve ne klasične jednodjelne komade. super ti stoji, vjerujem da ćeš razvaliti ljeto 2017. s pvim badićem :D <3
    pusee

    http://beseenbeepopular.com

    OdgovoriIzbriši