petak, 13. siječnja 2017.

Choker ogrlice: za ili protiv?!


Prošle godine se još jedan stari trend iz 90-ih vratio na modnu scenu, choker ogrlice.

Malo je poznato kako njihovo postojanje seže daleko u povijest, čak više od tisuću godina kada su krasile najranije civilizacije u Mezopotamiji i drevnom Egiptu jer ih se često smatralo zaštitničkim nakitom koje u sebi ima posebne moći.
Choker ogrlice nanovo su se vratile tjekom razdoblja renesanse kada su postale vrlo popularan stilski izbor u kraljevskim obiteljima pred kraj 19. stoljeća. Tijekom kasnijeg vremenskog perioda, u drugim dijelovima svijeta, onaj jednostavniji tip ogrlice od vrpce predstavljao je simbol prostitucije što je i prikazano na poznatoj slici 'Olympia' Edouarda Maneta iz 1863. godine. Na svu sreću, ubrzo nakon toga, spomenuta simbolika ogrlica biva izgubljena i prisvojena od strane balerina.

Ogrlice su svoju slavu ponovno doživjele u 90-im godinama no ne na onaj fini, kraljevski način kao prije već u plastičnom obliku, nalik tetovažama.

Njihov prošlogodišnji povratak rezultirao je ogrlicama u razno-raznim verzijama, od skupocjenih do cjenovno pristupačnih bilo da se radi o onima od svile, satena ili kožne vrpce. Ipak, vjerujem kako velika većina djevojaka za tako malen modni dodatak ne želi izdvojiti pozamašnu svotu novca pa sam tako pronašla način da u svojoj kolekciji imate ne samo jedan već više od deset choker ogrlica. Kako?


Prije nešto više od dva tjedna željela sam uz svoj outfit imati choker ogrlicu, nažalost nisam. Mogla sam otići u obližnju trgovinu i za običnu ogrlicu s ''trakicom'' dati nešto više od 30ak kuna ali nisam željela jer smatram da je to ipak previše.

Većina vas zna kako sa Zaful stranicom surađujem već duže vrijeme i kako je krenulo, sumnjam da ću skoro prestati jer smatram da zaista imaju dobre komade odjeće, ali i modnih dodataka. Nego, tražeći najbolju moguću ponudu za choker ogrlice naletjela sam na set od dvanaest komada za samo $10.49.


Kao što možete primjetiti, izdvojila sam svega sedam ogrlica za koje mislim da mi nekako najljepše stoje, a i same su po sebi nekako minimalističke (baš kako volim). Ono što je bitno istaknuti jest kako sve ogrlice dolaze u jednoj veličini no pristaju savršeno na vrat svake djevojke/žene iz razloga što se njihova veličina može podesiti.


ZA ILI PROTIV?
Jesam li za ili protiv? Iskreno, padne nekada na um čovjeku kako sa takvim tipom ogrlica izgleda kao pas ili čak kao netko tko je zainteresiran za S&M (kao u istoimenoj pjesmi od Rihanne) no ponekad ovakav modni detalj upotpuni outfit koji nosite.

Sjećam se kada sam još kao osnovnoškolka u Njemačkoj kupila svoj prvi ''tattoo alike'' choker i bila sva ponosna što ga imam prije nego je došao u Hrvatsku no nekako se zasitimo svih tih IN stvari koje nam modna industrija i štampa nameću. Ne pratim trendove niti nosim ono što je IN upravo zbog toga što je trenutno popularno nositi upravo to, takve stvari nosim iz razloga zato što smatram da mi dobro stoji ili jednostavno to želim.

Definitivno sam za ovakav tip ogrlica jer jebiga, izgledaju sexy čak i na običnu kariranu košulju i traperice!


Set od 12 komada choker ogrlica možete naručiti OVDJE.


S obzirom na kontinuirano postojanje, za choker ogrlice se slobodno može reći kako ih se sa njihovim drevnim korijenima neće lako iskorijeniti.


Imate li vi koju choker ogrlicu? Koje je vaše mišljenje o takvom tipu ogrlica?
*PR uzorak

Broj komentara: 11 :

  1. ISuse, ove plastične ne bi stavila za niš više xD Imala sam period kad sam nosila ove kakti gotičke, ali mi se više ne dopadaju jer sam izašla iz tog đira. Najljepše su mi ove plišane, izgledaju elegantno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja. Molila sam Boga da se nikad ne vrate u modu ali nije me baš nešto poslušao :P

      Meni su te plišane i ove kao ''čipkaste'' odlične.

      Izbriši
  2. Imam, ali ne nosim. Ne znam uz sto bih to kombinirala a da se meni sviđa i izgleda lijepo..
    Ovaj trend preskacem, nosila sam ga u osnovnoj skoli i dosta mi je jednom haha 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je fora bilo sinoć nositi ovu drugu (pliš trakicu) na običnu crnu majicu, crvenu kariranu košulju i traperice.. baš je upotpunilo običan look.

      Izbriši
  3. Slažem se da su pojedini uzorci i dezeni jednostavno neodoljivi ali ja imam jednu "veliku manu" a to je da kada mi nešto počinje iskakati doslovno iz pašteta postane mi animozno i totalno nezanimljivo, a sa chokerima mi se upravo dogodio overload...jer ga nose apsolutno svi..ne zato jer je to u skladu sa osobnošću pojedinca nego zato jel je sada to "in" i trend...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam primjetila to po curama ali nisam baš obraćala pažnju dok nisam nekako htjela nešto slično nositi na vratu. Dosadile su mi srebrne ogrlice ili one duge viseće.. malo promjene godi.

      Izbriši
  4. Uopce mi nije bitno tko sto misli kako to izgleda. Ne samo to, vec i sve o cemu ljudi pricaju. Iskreno, nisam uopce od nakita i gotovo da ga ne nosim, pa moji argumenti nisu jer sam zaljubljena u ogrlice. Dolaze cisto iz perspektive osobe kojoj je totalno glupo da si uzima za pravo osudivati ili odobravati nekome nesto. Svatko nosi nesto za sebe i ne treba mu ni odobravanje ni osudivanje i ne vidim cemu to ljudi rade.
    Inace, i 10$ mi je malo puno, samo zato sto te ogrlice svatko i sam moze napraviti ako materijala ima kod kuce. Nije mi strano pravljenje nakita, ironija, znam. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Plasticne chokere sam i ja nosila u osnovnoj skoli kao curica. Sad ne bih ni probala zbog problema s stitnjacom, smeta mi sve oko vrata.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja choker ogrlice... ono ne mogu reći da sam luda za njima, ali ih volim. Imam svoje, nosim ih tu i tamo, ali mogu i bez njih. Igram toplo hladno s njima, ne znam zašto. Ali definitivno su neki precjenjeni i nikad ne bi odvajala puno novca za nešto što ću danas nositi, sutra ne :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja se nikako ne mogu naviknuti na comeback chokera. Imam dva koja sam dobila na poklon, ali ih nosim vrlo rijetko. Ne znam zašto, ali meni smeta taj osjećaj da mi je komad tkanine zavezan poprilično usko oko vrata, nije mi udobno, iako me ne steže. Na drugim curama volim vidjeti lijepe i zanimljive chokere i nemam ništa protiv tog trenda. Na tebi mi se najviše sviđaju oni sa 2. i 7. slike. Pozdrav, Karmen.

    OdgovoriIzbriši
  8. definitivno ZA, obožavam ih i dignu bilo koji outfit :D

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši