petak, 23. prosinca 2016.

VIDEO TUTORIJAL: Easy GLAM Holiday Makeup




Vjerujem kako je prošlo nešto više od pola godine otkako sam posljednji put na blog objavila neki tutorijal. Doduše, većina koja me prati na YouTube kanalu mogu odmah vidjeti kada izađe novi video. Sve u svemu, da ne dužim previše..

Željela sam ovog puta kreirati nešto što do sada nisam. Ne znam jeste li primjetili no u niti jednom tutorijalu do sada nisam imala umjetne trepavice. Zašto? Jer sam doslovno imala dvije lijeve kada bi ih željela staviti. Ovog puta sam nekako savladala tu ''tehniku'' i upravo to je podiglo look na neku novu razinu koja mi se zaista svidjela. Ne kažu bezveze: ''Practice makes it perfect.'' Stoga ne odustajte od blendanja sjenila, povlačenja eyelinera i naravno, stavljanja umjetnih trepavica.






Kako vam se sviđa ovaj look? Koja je vaša dobitna kombinacija za blagdanski makeup?

4 komentara :

  1. Jooj, ja nisam vjesta sa stavljanjem trepavica..
    Jos se ucim i vježbam. 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, nisam niti ja još. Muku mučim nekada.. jedna od prve, druga mi zadaje glavobolje (kao nekada davno leće). :D

      Izbriši
  2. Svidja mi se look , bas je super :) posebno sto si za zacinila crvenim ruzem :) :*

    OdgovoriIzbriši