petak, 9. prosinca 2016.

BIOBAZA BEE BALM | Đumbir i med


Vjerujem da svatko u svom životu isproba ogroman broj balzama kako bi došao do onog koji je za njega najbolji, ili barem približno tomu. Još uvijek ga nisam pronašla; onaj jedan jedini kojeg ću iznova kupovati no uvjerena sam kako sam ovim došla zaista blizu.

Biobaza je jedan od onih brendova sa kojima se susretnem s vremena na vrijeme. Neke proizvode volim, neke ne. O balzamima sam čula tek nedavno i moram priznati kako me zaintrigiralo isprobati barem jedan od njih jer s dolaskom hladnijeg vremena moje usne su iznimno suhe i sklone pucanju.


O BALZAMU
Za svojih 4,5g iz Biobaze ističu kako je ovaj balzam 100% prirodan te svojom prirodnom formulom hrani i obnavlja ispucane i osjetljive usne.

Njegovi prirodni sastojci su ricinusovo ulje, karite maslac, pčelinji vosak, kokosovo ulje, bademovo ulje, ulje avokada, ekstrakt đumbira, ekstrakt meda i propolisa, ulje koštica maline, suncokretovo ulje, ulje lješnjaka te ekstrakt ružmarina. Ono što je bitno naglasiti jest kako ovaj balzam nema mineralnih ulja, parabena, parafina niti konzervansa.


Miris balzama je skoro pa neprimjetan, barem meni no ukoliko se potrudim osjetiti bilo što, osjeti se lagano miris meda. Onog pravog meda, ne govorim sada o onim kupovnim ''mješavinama''. Sama tekstura je poprilično tvrda i zbog toga se nešto teže nanosi na usne no za razliku od ostalih balzama, ovaj malac ne ostavlja sjajni film na usnama već više neki mat.




MOJI DOJMOVI:
Ne zahtjevam puno od balzama osim da radi svoj posao, a to je da štiti i njeguje usne baš onako kako njegovi proizvođači uglavnom ističu. Čine li to svi? Nikako.

Moj jedini problem zimi su ispucale usne koje ja još dodatno unakazim trgajući te suhe komadiće kože, znam, fuj. Ali ne mogu si pomoći. Biobaza balzam kupila sam prije koja dva tjedna i od tada ga svakodnevno koristim. Da li mi je to postao balzam broj 1? Je, jer radi svoj posao baš kako treba. Jedina stvar koja me smeta je teže nanošenje jer ga moram jače pritisnuti uz usne no nije nešto za zamjeriti.


Cijena balzama je simboličnih 15kn (ja sam to zaokružila jer one lipe nemaju smisla).



Koji su vaši omiljeni balzami?

Broj komentara: 6 :

  1. I.....sutra u DM po Biobazu. 100 balzama za usne da imam 99 bi ih pogubila , sad bar znam što da kupim. Thx

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam 3 Baby Lips-a, negdje 2 Labella, neka 2 no name "labella" i Biobaza lavanda i vanilija.
    Sada kada su mi usne jako ostecene koristim ovaj Biobazin. Inace su mi i Labella dovoljna.
    Biobaza je malo tvrd i treba ga vise pritisnuti na usne ali se i sporije trosi. Ja svoj imam dosta dugo(dosta dugo za mene i s obzirom koliko ja cesto trosim labella).
    Sve u svemu-isplati se kupiti ga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Već neko vrijeme pikiram taj balzam da ga isprobam <3

    OdgovoriIzbriši