utorak, 20. prosinca 2016.

Kako odabrati savršen crveni ruž?


U ovo predbožićno vrijeme žene uglavnom posežu za crvenim ruževima, barem većina. Osobno moram priznati kako se do prije nekih pet godina nisam mogla ni zamisliti sa crvenim ružem na usnama, a sada za njim nekako sve češće posežem. Ono što želim reći jest kako je zasigurno nekolicina žena, kao i ja nekada, uvjerena kako im crveni ruž ne stoji. Varate se.


Prije nego vam predstavim svoje ljubimce, voljela bih obratiti pažnju na nekoliko savjeta vezanih uz odabir savršenog crvenog ruža. Ima ih samo pet, jeste li spremne?!

SAVJET BR 1
Ne testirajte nijansu ruža na zapešću tj ruci. Zašto? Često je ton kože ruke drugačiji od onoga na licu te samim time ruž ne dođe do svog punog izražaja onako kako bi na usnama. Stoga iako je zapravo poprilično nehigijenski nanjeti tester ruža direktno na usne (tko zna koliko žena je to učinilo prije vas), moj savjet jest povući nekoliko dužina ruža po ruci te potom isprobati ruž. Ponekad znam i nakon tih ''dužina'' jagodicom prsta nanjeti ruž na usne.

SAVJET BR 2
Sklad boje ruža ovisi o boji kose. Znači ukoliko imate svjetliju boju kose logično je kako će vam odgovarati svjetliji ton ruža dok će brinetama i crnkama više laskati dublji i zagasitiji tonovi. Ako bolje razmislite, ovo je u potpunosti istinito.. barem u mom slučaju.

SAVJET BR 3
Kremasti, sjajni ili mat finish? Prilikom odabira nijanse također je bitno obratiti pozornost na finish ruža koji kupujete te onome što više preferirate i volite. Osobno sam obožavateljica mat finisha iz razloga što duže ostaje na usnama i maksimalno ističu boju no za osobe koje ne vole takve ruževe, svakako više preporučam one kremastog ili sjajnog. Također je bitno istaknuti kako ovi kremastog finisha više daju neki otmjen izgled dok oni sjajni daju sočan i svježi izgled usnama.

SAVJET BR 4
Ocrtavanje i ispunjavanje usana olovkom je must. Složila bih se sa tom činjenicom ukoliko bih češće nanosila ruževe kremastog ili sjajnog finisha jer imaju tendenciju ''razliti'' se pa se tako prije njihova nanošenja preporuča iscrtati i ispuniti usne olovkom. Kada je riječ o ruževima mat finisha, vjerujem kako to nije potrebno jer se on nikako ne može ''razliti'' izvan okvira usana.

SAVJET BR 5
Crveni ruž i crni eyeliner odavno su dobar par i nepogrešiva kombinacija. Sjećam se još iz svog djetinjstva slika Marilyn Monroe i njenog klasičnog looka, crvenih usana i crnog eyelinera koji su naprosto bili predivni i jednostavni. Stoga ukoliko nemate ideje kako upotpuniti svoj crveni ruž, izvucite liniju svojim eyelinerom, nanesite malo maskare i umjetne trepavice (ukoliko želite) i pogodili ste pravu kombinaciju.

_____________________________

Već neko vrijeme skupljam pozamašnu kolekciju crvenih ruževa za koju vjerujem kako će biti upotpunjena tek kada kupim slavne MAC crvene dragulje, Ruby Woo i Russian Red, a do tada ću guštati u jeftinijim varijantama.

Kako bi vam pomogla odabrati savršen ruž koji je itekako povoljna, a dobra investicija, izdvojila sam petoricu veličanstvenih za koje vjerujem da će vam se svidjeti.


AVON Hidrokolor Matte
O ovoj liniji ruževa sam pisala čim su se pojavili na tržištu i dan-danas sam naprosto oduševljena njihovom formulom i trajnosti. Dakle vrlo lako se nanose i ne ostavljaju osjećaj suhoće na usnama tokom nošenja kao što neki ruževi znaju nakon nekog vremena što ih imate na usnama. Što se popravaka tiče, radim ih samo ako jedem ali inače mi ruževi prežive izlazak od cca 5-6 sati (samo ako pijem, ako jedem onda moram popraviti).



MAX FACTOR Colour Elixir
Mislim da je ovo jedini crveni ruž u mojoj kolekciji koji ima sjajni finish. Nisam neki ljubitelj tih sjajnih no ova nijansa je zaista klasik i divno stoji na usnama. Ono što je bitno istaknuti jest kako je bitno prije nanošenja iscrtati i ispuniti usne olovkom koja će biti u sličnoj nijansi kao i ruž jer je moguće da se ''razlije'' no sve u svemu zaista se lijepo nanosi iako ne traje u prosjeku kao ruževi sa mat finishem.



MAKEUP REVOLUTION Iconic Pro
Za ovaj ruž kažu kako je vrlo blizu MACovoj Ruby Woo i zbog toga mi je nekako posebno drag. Pogodite kakvog je finisha, mat. Također se kao i AVON ruževi lako nanosi i ne pruža osjećaj suhoće na usnama no ukoliko su vam usne ispucale, ruž će se ''zakačit'' i posebno naglasiti taj dio, što je zapravo malen minusić. Što se tiče trajnosti, izdržat će na vašim usnama više od 6 sati ukoliko nećete jesti.



CATRICE MATT 6hr Lip Artist
Još jedan ruž kojeg sam vam hvalila. Novitet iz CATRICE-a, ruž u takozvanoj olovci na odvrtanje. Nijansa koja me bacila s nogu i vrlo često ju nosim čak i na dnevnoj bazi. Iznimno se lako nanosi i ostavlja gotovo mat finish no više je po meni nekako kremast prva dva sata. Nakon nekog vremena postane sasvim mat. Njegova trajnost je upravo onakva kakvom ju ističu, a to je do 6 sati.. ukoliko jedete trebat će popravak.



I sa CATRICE-om smo došli do kraja. Mislim da sam istaknula sve što sam trebala i zaista sam si dala truda dočarati vam svaku nijansu i istaknuti ono što je bitno za ove ruževe. Nemojte se bojati nositi ih jer su oni nešto prekrasno i zaista daju tu neku dodatnu dozu ženstvenosti.

U petak očekujte jedan divan predbožićni video sa jednim od ovih ruževa, a do tada, budite dobri.


Jeste li isprobale koji od ovih ruževa? Koji je vaš omiljeni crveni ruž? Nosite li ih uopće?

3 komentara :

  1. Imam MAC Ruby Woo 😊 To mi je bas ono.. pravi mat ruz. Ma da bi rijec rekla...
    I imam jos jedan MUR. Ne znam sad koja linija i ime i tako to..
    I jedan MNY.
    Cak mislim da ni nemam vise crvenih ruzeva..
    Ovi tvoji su mi super. Narocito Avon ruzevi. Nijanse su odlicne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avon ruževi su meni najsavršeniji, i to baš ovi iz matt linije

      Izbriši
    2. Sad su bili po 27 kn.. i gledam.. dal da narucim ili ne.. ali sam uzela ipak stvarcice koje su mi potrebnije u njezi lica, tijela i kose.
      Ruzevi ce doci na red sljedeci puta 🙂

      Izbriši