četvrtak, 15. prosinca 2016.

FASHION REPORT: Aurora sports bra


Postoji li savršeni sportski grudnjak i kako jedan takav treba izgledati? Ima li ugrađene košarice ili je sasvim običan? Nisam nikada bila jedna od onih djevojaka koja može trenirati bez običnog grudnjaka ispod sportskog, nikako, jednostavno bi me smetalo kada bi trčala/skakala i nebi baš bilo najugodnije.

Kako onda jedan savršeni grudnjak po meni trebao izgledati?
___________________________

Malo je reći koliko sam zavoljela online stranicu Zaful, zaista. Sve što sam do sada naručila od njih me u suštini oduševilo, izuzev jednog komada odjeće kojeg nisam htjela ni spominjati. No da krenemo s današnjim ''izvještajem''.

Prije koji tjedan na moju adresu stigao je sportski grudnjak. Nažalost, odgovarajuće tajice su već bile rasprodane pa sam tako ostala bez kompleta no to nikako nije umanjilo moje oduševljenje ovim grudnjakom.


Ono što ovaj grudnjak čini posebnim jest njegov print, a to je aurora borealis iliti polarna svijetlost (najljepša stvar na svijetu).

Pored iznimno predivnog printa tu je i sam dizajn. Na prvi pogled ovaj grudnjak se možda čini ''jeftinim'' no mogu vas uvjeriti kako on to nikako nije, čak štoviše, vrlo je kvalitetan.
Mislim da je nepotrebno pričati kako izgleda jer možete sami procijeniti na osnovu slika (klik na svaku za uvećanje). Ono što svakako moram istaknuti jesu košarice. Inače sam primjećivala kako su one samo umetnute no ove su, ja mislim, ušivene iliti ''integrirane''.


Materijali ovog grudnjaka su poliester i spandex. Realno poliester ovdje i nije neki problem, što se tiče neugodnog mirisa, jer grudnjak nakon treninga bacate u pranje no spandex je odlična stvar.

Veličina za koju sam se ja odlučila je L(arge) i to uglavnom zbog mjera. Nisam se htjela dovesti u situaciju da mi grudnjak bude malen kada sam ga toliko željela. Pored L veličine, također su dostupne i XS, S i M no svakako preporučam da se prije svega izmjerite i provjerite tablicu sa veličinama na njihovoj stranici.



Kako održavati? Vrlo jednostavno. Grudnjak se pere ručno, nikako ne u perilici i isto tako je preporučljivo da se suši na zraku, a ne u sušilici. Po potrebi ga smijete glačati ali samo parnim glačalom. 

Cijena grudnjaka sada je $13,44 (prije $38). Preporučam li vam ovaj grudnjak? Svakako. Iskreno se nadam kako će vratiti tajice u ponudu da imam komplet, ali čak i ako neće, ja sam zadovoljna.


Kako vam se čini ovaj grudnjak? U kakvima vi volite trenirati? Što je vama bitno kod sportskih grudnjaka?

___________________________

DARIVANJE ZAVRŠENO

Broj komentara: 17 :

  1. Jako mi se sviđa,,uzorak",volim takve modele ali više mi odgovaraju pamučni sa gumicom ali samo zato jer se ja jako znojim.

    Zaful haljina size M
    vucictihanagmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Veličina M, a email je josipagd@gmail.com :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 3XL
    aneta.strmotagmail.com

    Haljina je predivna 😍

    OdgovoriIzbriši
  4. M magdalena.gustinhotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. sladana.susilovic gmail.com L veličina

    OdgovoriIzbriši
  6. L, valka220hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan je! Idući put i ja naručujem nešto sportsko :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vel.S Lill79net.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Veličina L
    red_split_babe@yahoo.com

    Marina Subotic

    OdgovoriIzbriši
  10. M veličina
    jelenakrsticevic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivna haljina 😍❤

    Veličina M
    ivana.cindric0gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Veličina L
    anamarija1911 gmail.com

    OdgovoriIzbriši