utorak, 29. studenoga 2016.

Nisam Elemental, al' zamisli da je život krava koju samo treba pomusti


Htjela sam neko vrijeme za sebe. Vjerojatno znate kako to biva kada vam se svijet naizgled ''sruši'', kada vaša svakodnevica postane samo sjećanje..

Nikada nisam išla previše u detalje niti dijelila drugima previše sebe, ali nije li mnogo lakše kada izbacite one tužne i negativne osjećaje negdje?! Istina, bilo bi lakše izbaciti ih na onoga koji vam je na prvom mjestu slomio srce i ono malo povjerenja što je ostalo.
Mislila sam kako sam završila sa pisanjem osobnijih stvari onog dana kada sam zatvorila stari blog, i onda se zateknem u situaciji za koju sam mislila da je nemoguća ili sam jednostavno potiskivala onaj maleni glasić u glavi koji mi je govorio kako postoji mogućnost da se dogodi ono što upravo jest.


Dobra stara mantra -Sve se događa s razlogom- u posljednje vrijeme postala je opravdanje za sve loše što se dogodi u životu. Barem sam tako primjetila kada sam ja u pitanju. Život ti pruža priliku za nešto bolje i blabla, sve što ide uz to.

Kako nakon uvjerenja da si napokon pronašao dobru stvar ili u ovom slučaju osobu za koju si siguran da želiš provesti ostatak života jer eto sve što čini, čak i sitnice koje te živciraju, voliš ga još više zbog toga.. kako dignut glavu, stisnut zube i nastaviti? Čini se teško, zapravo, nemoguće ali itekako moguće. 


Lagala bih kada bi rekla da sam pred sam kraj bila sigurna u ono što smo imali, kako mi nisu navirale sulude ideje i kako zapravo nisam predosjećala kako bi do toga moglo doći, ali razuvjeravate sami sebe. Držite se čvrsto za sve dobre uspomene i zanemarujete stvari koje vam smetaju. U trenutku kada vam netko drugi postane puno bitniji od samog sebe, tada znate da to više nije to. Ne kažem da nije uredu nekoga neizmjerno voljeti, ali voljeti do te granice da zanemarujete sebe, svoje želje i ciljeve.. ne.

Josipa Lisac nedavno je izjavila: "Ne mora se dvoje ljudi nužno vidjeti i dodirivati da bi se osjećali. Ljubav uzima i daje istodobno. To je prava ljubav!" Osoba osjeti kada puno više ljubavi daje nego što prima, samu sebe uvjerava kako to nije istina ali ne svodi li se ta famozna ljubav upravo na to što gospođa Lisac ističe, jednako uzimanje i davanje?!


Želim nekome biti na prvom mjestu, želim pronaći svoju bolju polovicu bez da u njoj izgubim sebe i ono što želim. Nije bitno zašto i zbog čega je jednoj ljubavi došao kraj, bitno je da se dogodila. Oke, izvlačim ovo nesvjesno od nekuda, nevažno. Bila sam uvjerena kako ću neki duži vremenski preriod biti loše i kako ću samu sebe sažaljevati no po prvi puta mogu reći kako sam dobro. I to zaista mislim.


Naslov i slike preuzeti sa stranice Klošarenilo.

Broj komentara: 8 :

  1. Znas, bit cu iskrena.
    Od kada si objavila "onu objavu" na fejsu- pomislila sam da ti se upravo to i dogodilo.
    Zao mi je.
    Ali da. Kao sto si napisala- sve sto se događa- događa se s razlogom. Ja u to čvrsto vjerujem i drzim se toga.
    Iz svega sto ti se dogodilo i događa- probaj izvući ono najbolje. Mozda sad ovo zvuci isprazno, ali tako je.
    Iako mlada, i ja sam imala svakakvih perioda u zivotu.
    Pogodilo me dosta toga al mi je najteze pao prekid petogodisnje veze(od svoje 15-te do 20-te smo bili zajedno). Prekinuli zbog gluposti. Gluposti. Kad se sjetim toga, dođe mi da placem od muke. Nismo bili sluzbeno skupa 2 godine ali smo se svejedno nalazili i viđali jer smo bili sami. Nismo mogli jedno bez drugog a tada ni jedno s drugim. Teska situacija. Ta neka razdvojenost nam je na neki nacin i dobro dosla. Shvatili smo sto zelimo(sto ne). Voljeli smo se vise nego ista. Znali smo vec nakon 2 mj veze da je to to i vec smo birali ime jednog dana za nasu kćer!?!! I onda prekid. Bum. Iz vedra neba. Grozno.
    Ali naravno, opametili smo se i vidjeli da je to to i da se nećemo glupirati vise. Jedino dobro sto smo naucili iz toga je da prestanemo jedno drugo uzmati zdravo za gotovo. Da je u redu ne misliti vise isto(ili slično) i biti isti kao i na početku veze. Bili smo "zaglibiti" u monotoniju. Svaki dan isti. Sve isto. To je tihi ubojica veze. I kad je veza trebala ici na vecu razinu(zaruke), kod nas obrnuto- prekid.
    Ali dobro, sad sam pobjela malo s teme. Ispricavam se. Ali imala sam potrebu podijeliti ovo s tobom. Ako ne zelis objaviti komentar- u redu. Bitno mi je da ga ti pročitaš i znas da te razumijem.
    Zivot nekad ti zna servirati tako gadne stvari da se nekad pitas kako si ih preivio.
    Bitno je da iz svake borbe izađeš jaca i s po(r)ukom. Da se e predajes.
    Zivot je cudan i čudne puteve piše. Nepredvidiv i neocekivan. Ali i lijep. Zivot je lijep ako ga zivis punim plucima- i onako kako ti zelis! Da si ti sretna i zadovoljna. Da se svaki dan budis s osmjehom na licu i sretna sto je svanuo novi dan!
    Ja sam se tako pocela buditi onog dana kad sam ponovno dobila natrag dio sebe. Nakon duge 2 godine.
    Sve dođe na svoje. Kad tad. Samo treba čekati! Biti strpljiv.
    Bog ( ili sto već; u sto vjerujes) daje sve u pravom trenutku.
    Budi sretna. Uzivaj. Smij se i placi. Imas pravo na to.
    Ali budi uvijek ti. Samo ti. Nekad ti nitko nikad ne uzme djelic tebe!
    Cinis mi se dobra i jaka cura i ne sumnjam da ovaj period i prošli i svaki sljedeći neces izgurati najbolje sto mozes!
    Zapamti- mi smo zene. Zene mogu sve i bespomocne su samo dok im se ne osusi lak za nokte. :P :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Velike ljubavi uvijek nas dovedu do prave ljubavi...kad tad

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam od kuda poceti, eto zaista se sve dogodi sa razlogom i sve ruzno sto naide u zivotu samo nas opameti i pripremi za ono najljepše što tek dolazi. Zaista mislim tako premda zvucim kao stotine drugih ljudi. Osobno sam povucenija i nikada nisam dozvoljavala ljudima, tu mislim na ljubavi ali i prijatelje, da mi se previse priblize.Istina to je posljedica odredenih stvari koje sam prosla kao djete i koje sam tek kasnije prihvatila. Ne mogu reci da sam imala neke ozbiljne veze ali kada sam bila u paru, nikada nisam kuzila onu recenicu mojih frendica....nedaj se cijela, ne pokazuj sve odmah. Normalno da bi ja kao konj glavom kroz sve i odmah sve iskreno. Nisam nikad pozalila, ne kuzim kako ces upoznati nekoga ako ne das sve od sebe. Istina je da to pokazivanje sebe duplo boli kada svemu dode kraj....najgora su mi razmisljanja zasto sam to rekla, zasto sam sve pustila da se vidi. Da na prvu zalim,ali kasnije hladne glave znam da nisam mogla drugacije jer ne znam biti nesto drugo nego ja. Nikada se nisam bojala biti sama, cak i kada su prolazile godine izmedu veza i kada sam ja usla u godine kada su svi bombandirali sto volis biti sama, ostarit ćes sama. Oprosti ako te bacam u depru,ali ponekad je dobro biti sam. Nikada ali nikada ne pristaj na ništa manje od ciste ljubavi gdje ce te netko prihvatiti bas takvu kakva jesi i gdje nikada neces izgubiti djelic sebe vec ces dobiti dio sebe za koji nisi znala da ga imas ,jer ce osoba koja te iskreno voli dodati ono nesto predivno i tada ces znati zasto ljubav mijenja ljude na bolje. Kada sam upoznala svoga supruga znala sam da je to ono pravo....cak sam mu to i rekla na sto se i danas smije...kako si mi to mogla odmah reci :D Eto ni tada nisam glumila i ne davala cijelu sebe. On me poceo mjenjati ali na bolje i tada sam prvi puta bila osoba kakva sam trebala biti cijeli zivot ali eto nikada mi do tada nije pokazao da mogu biti opustena,brbljava,nasmijana i VOLJENA. Godinu dana sam u braku i cekamo svog prvog bebaca i sve boli i suze su sada toliko male i nevazne jer je ljubav pokazala zasto je tako mocna....i iskreno vjerujem da ono najbolje tek dolazi i da tek moras upoznati onu najvecu ali pravu ljubav....nedaj se :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Rekla bih da te ne shvacam, ali na zalost i previse shvacam. Ti Josipu citiras, a evo sto cu ja... Najgore je zivjeti po onoj od Hladnog piva: " Kad nema velike ljubavi, dovoljna je i mala"... Treba hrabrosti ostaviti ono na sto si navikao, a pruza ti cisto dovoljno da se ne osjecas sam. Uvijek se mozes tjesit da ce biti bolje :P To ti govori vjecni pesimist hihi. Najbolji je taj osjecaj olaksanja nakon sto nesto krivo zavrsi. Bar se ne grizes iznutra. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek je lakše onima koji ostavljaju što u ovom slučaju nisam ja, ali se slažem. Ne treba se zadovoljiti nečime da bih imao nešto tj nebi bio sam. Hvala ti :)

      Izbriši
  5. gledam ovaj post i kao da sam ga ja pisala... no ja jos nisam dosla do "dobrog" stadija jer je sve jos frisko, nadam seda cu doci kad-tad...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja još u bijeloj zoni, siva je ok trenutno. I budeš/budemo!

      Izbriši