utorak, 8. studenoga 2016.

OOTD #8: Pick me F L O W E R S


Ovim postom se opraštamo od laganih odjevnih predmeta i kombinacija koje čeznu za toplim ljetnim danima.


Moja druga ZAFUL narudžba je u potpunosti nadmašila prvu. Pored ruksaka koji svakodnevno uljepšava moje odjevne kombinacije, drugi odabir je pao na ovu divnu čipkastu košulju koja savršeno upotpunjuje suknju koju sam kupila krajem ljeta. 


Na stranici su dostupne tri veličine: S, M i 2XL te mjere koje idu uz njih tako da vam prije svega preporučam da se izmjerite i budete sigurni u svoje mjere. Ja sam se kao i inače odlučila za M(edium). Jesam li pogriješila? Moglo bi se reći kako i jesam i nisam. Jesam zato što ovu košulju ne mogu nositi na traperice iz razloga što mi je za neka 2cm prekratka, a nisam zato što je idealna za kombinaciju sa suknjom visoka struka kako sam ju i namjenila.


Kao što možete primjetiti košuljica je poprilično uska, naravno da ste skužili kako su gumbići u predjelu poprsja pomalo na ''rubu'', stoga ju svakako nebih preporučila djevojkama koje su jačeg poprsja. Rekla bih kako je to jedan minusić, povrh dužine.

Ono što nemate prilike vidjeti na slici jest ovratnik košulje koji je smeđe boje. Što se materijala tiče, istaknula sam kako je riječ o nekoj vrsti čipke ili barem tako izgleda kamufliran poliester.


Sveukupan dojam? Zadovoljna sam, doduše nisam (pre)zadovoljna ali ipak jesam. Zaista nisam dugo mogla odgonetnuti kakva bi košulja pristajala ovom čudu od suknje ali onda sam ugledala ovu i u potpunosti se mogla zamisliti u toj kombinaciji.

I za kraj da se nadovežem na gore spomenuti poliester, mislim da kada je riječ o ovakvoj imitaciji čipke, poliester nije toliko ni loš. Brem meni.



Kako vam se sviđa košulja? Kako biste ju vi kombinirali?
*PR uzorak ©2016 V & D Photography

Broj komentara: 6 :

  1. Cjelokupni dojam 5+!
    Suknja je presavrsena. Bas ono sto volim.
    Kosulja je lijepa al nije nesto sto bih ja nosila( nisam toliko hrabra a i imam trbuha od dva poroda pa to nije lijep prizor).
    Ali uz ovu kombinaciju. Ono.. vrh. Stvarno mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  2. suknja mi je predivna :D Košulja nažalost nije moj osobni stil (nema rukave i čipka),ali na tebi baš lijepo stoji

    OdgovoriIzbriši
  3. Liječiš li ti upalu pluća ovih dana? :P Ja sam se smrzla fotkajući se u kožnoj jakni xD
    Suknja mi je vrhunska! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nope, tog dana je bilo do 24°C tako da je bilo idealno! Zadnji topao dan.

      Izbriši