utorak, 22. studenoga 2016.

CATRICE MATT 6hr Lip Artist ruž za usne


Od nekolicine ruževa koje sam ove jeseni imala prilike isprobati, time mislim na novitete, najviše me oduševio onaj od brenda CATRICE. Vrlo jednostavna ambalaža, nešto šira paleta nijansi i sama trajnost ruža, nešto je što će vjerujem u vama probuditi želju da odjurite i odaberete svoj primjerak.


AMBALAŽA
Ruž dolazi u jednostavnoj crnoj ambalaži, nalik olovci, sa dnom u boji nijanse ruža koju odaberete. Upravo to obojano dno služi kako biste njegovim odvrtanjem mogli potrošiti sva 3g proizvoda koja se nalaze unutar prethodno spomenute ambalaže. 


O RUŽU
Iz CATRICE-a ističu kako ovaj ruž pruža savršenstvo mat usana samo jednim nanošenjem.
Njegova formula ne isušuje usne već pruža ugodan osjećaj prekrivajući intenzivnom bojom. Praktičan oblikruža u olovci dozvoljava preciznu aplikaciju i savršenu definiciju. Dugotrajne, savršene mat usne bez razmazivanja!
6hr Lip Artist ruž za usne dostupan je u sedam nijansi: Bare Nude's Soul / Best ROSEbuddies Forever / Barberry Hopping / HibisKiss-proof / Fashion REDitorial / Merl' Oh / First bROWn Ticket.


SASTOJCI
COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, OCTYLDODECANOL, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, KAOLIN, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, OZOKERITE, METHOXY PEG-17/METHOXY PEG-11/HDI ISOCYANURATE TRIMER CROSSPOLYMER, TOCOPHEROL, LECITHIN, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, ASCORBYL PALMITATE, SILICA, CITRIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)
 

MOJI DOJMOVI
Prije svega želim spomenuti kako sam dobila klasičnu crveniju nijansu pod nazivom 050 Fashion REDitorial koja mi se na prvu činila kao nijansa koju ću samo isprobati (recenzije radi) i proslijediti dalje no prevarila sam se. Zaljubila sam se prvim nanošenjem!

Sada dolazimo do dijela kada analiziram, pa krenimo. Nanošenje? Ruž se zaista vrlo lako nanosi, barem sada na početku kada je vrh još uvijek u 'špic' no smatram kako će dugoročno nanošenje postati mrvicu teže i ne toliko precizno kako ističu. Tada nastupaju naši kistići. Osjećaj na usnama? Tekstura? Sam ruž jest mat jer u sebi ne sadrži nikakve šljokice no prilikom nanošenja ostavlja lagano kremast, gotovo baršunast osjećaj na usnama koji se s vremenom lagano ''osuši'', ali ne u potpunosti. Pigmentacija i trajnost? Iz priloženog, sa slike niže, možete primjetiti kako je ruž izuzetno pigmentiran i nije potrebno više puta preći njime preko usana, jednom je sasvim dovoljno. Što se tiče trajnosti, očekivanih 6 sati definitivno drži vodu ali ukoliko unutar tih sati odlučite jesti, morat ćete ipak malo popraviti ruž.

Sve u svemu, dolazimo ponovno do zaključka kako ovaj ruž zaslužuje svojih, ne 5 već 15 minuta slave i ukoliko se odlučite na kupnju, 40kn manje iz vašeg novčanika.

05 FASHION REDITORIAL

Jeste li imali prilike isprobati ovu kolekciju ruževa? Koje su vaše omiljene nijanse?
*PR uzorak

Broj komentara: 6 :

  1. Vidjela sam ih ali nisam kupila niti jedan.
    I sad mi je zao.
    Ali dobro, uvijek stignem kupiti a narocito sada u ovo doba.. Bozic pa moj rođendan i eto :)
    Tvoja nijansa mi je lijepa ali nekako mislim da meni te nijanse ne pristaju bas :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek stigneš, a i ako ti ta nijansa ne odgovara.. ima ih još ;)

      Izbriši
  2. Probala i recenzirala. Ok je, ali nije me odusevio. Cesce posezem za nekim drugim ruzevima:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ih toliko da posežem svaki put za novim, ali ovaj je često u upotrebi

      Izbriši