utorak, 20. ožujka 2018.

ESSENCE noviteti proljeće/ljeto 2018. | Kupiti ili ipak ne?


Stiže proljeće, a s njim i noviteti raznih brendova. Ovaj tjedan su se kod mene našli Essence noviteti za proljeće/ljeto 2018. godine.

S obzirom da sam vam snimila video (koji možete pogledati niže u post, ako želite) odlučila sam i napisati par crtica o svakom proizvodu koji sam isprobala za one kojima se neda gledati video ili jednostavno preferiraju čitati postove.


Na moju adresu stiglo je svega četrnaest (14) noviteta nove kolekcije iako ih zapravo ima mnogo, mnogo više. Naravno, nisam mogla isprobati baš sve ali svakako ću spomenuti one koje jesam, pa krenimo redoslijedom kojim sam ih i nanosila u videu.

Prvi na redu je YOU BETTER WORK Gym-Proof Primer s kojim sam se iskreno prvi put susrela u smislu korištenja primera. Smatram kako zdravoj koži nije potreban isto koliko i tekuća podloga sa jakim prekrivanjem no to je neka druga priča.
Sama ideja ovog primera mi je zapravo smiješna jer ne vidim zašto bi itko išao u teretanu sa šminkom?! Shvaćam ako netko ide sa posla ravno na trening, ali isto tako tu šminku može i skinuti neposredno prije samog treninga jer znoj i šminka baš i ne idu zajedno. Nekako mi je ideja da koristite ovaj primer tokom ljetnih dana (ukoliko ne možete bez tekuće podloge) bolja jer u sebi sadrži SPF 20.

Sve u svemu, puder zaista lijepo sjeda na kožu ali da baš ujednači pore - i ne baš jer su one i dalje jednako vidljive.
______________________

Zatim prelazimo na MAKE ME BROW Eyebrow Powder dostupan u dvije nijanse od kojih me dočekala upravo ona koja mi najviše odgovara, a to je '01 brown'.

Sama ideja ovog proizvoda je uredu jer osim pomada i sjenila postoji i mogućnost korištenja praha u svrhu ispunjavanja obrva no izvedba je nešto gdje ovaj proizvod zakazuje jer sam produkt djeluje dosta 'traljavo' i neuredno. Nažalost.
______________________

Ono čemu se svaki put veselim su palete, a ovaj put me dočekao EYESHADOW BOX pod nazivom '03 my shell is my castle' koji je itekako djelovao zanimljivo no ostalo je samo na tome. 

Samim swatchanjem (za koje vidim da sada nisam objavila, ali naknadno ću) može se primijetiti koliko su sjenila slabo pigmentirana i koliko se truse, a ista stvar je bila i prilikom nanošenja. Pokušala sam izvući maksimum ove palete, ali nije se baš nešto iskazala.
______________________

Sljedeći na redu bili su highlighteri, GLOW LIKE A MERMAID i HOLO WOW! Sparkle Stick kojima sam odmah na početku dala šansu jer sam PRISMATIC RAINBOW iz prošle kolekcije, i prije nego sam isprobala, odmah otpisala i samim time se prevarila. 

Nažalost s prvim highlighterom ove kolekcije sam se itekako razočarala jer od njega ni traga, a drugi je ipak barem malo popravio situaciju no opet niti jedan se ne može mjeriti sa prethodnikom koji je itekako bio, i i dalje jest, pun pogodak brenda. 



Novitet koji me najviše zanimao ipak je bio GET YOUR GLITTER ON! Glitter Primer u kombinaciji sa LOOSE GLITTER-OM jer mnogi brendovi poput NYX-a su u tom području, sa tom vrstom proizvoda, postavili ljestvicu itekako visoko. 
Primer je prije svega namijenjen kako za oči tako i za cijelo tijelo tj. bilo koji dio tijela kako bi pigment i/ili glitter bolje prianjali. Nemam nekih zamjerki za njega iako za ambalažu glittera itekako imam i o tome ću vam posebno pisati. 

S obzirom na proizvode gore spomenutog brenda, Essence je ovdje daleko pristupačniji i smatram da može biti dostojna zamjena. 
______________________

Još jedno razočaranje nove kolekcije bila je VOLUME HERO Maskara koju također nisam htjela na samom početku otpisati no ipak jesam.

Ne znam je li to do činjenice da sam se nekako odvikla gumenih aplikatora na maskarama ili je jednostavno problem samo u ovoj no četkica ove maskare doslovno me 'pikala' prilikom nanošenja. Sve bi to još koliko-toliko bilo podnošljivo da je ona radila svoj posao kako treba, ali osim što je pikala nije baš ostavljala zavidnu količinu proizvoda na trepavicama. Šteta.
______________________

Nakon svih tih razočarenja došlo je i pravo osvježenje i to u obliku DRAW THE LINE! Instant Colour Lipliner-a pod nazivom '05 so un-grey-tful'. 
Lagala bih kada bi rekla kako su me Essence olovke za usne razočarale jer iskreno, nisu nikada. Uvijek su bile pun pogodak pa tako i sada. Za razliku od svojih predhodnica, ovaj novitet je ipak malo drugačiji. 

Prilikom nanošenja odmah je vidljivo kako je olovka izuzetno pigmentirana ali i u potpunosti mat te se nikako ne miče s usana nakon što ju nanesete, čak vam ni ne dopušta da 'razmažete' proizvod sa usne na usnu. Pun pogodak povrh svega toga je i činjenica kako postoje ULTRA LAST Instant Colour Ruževi istih nijansi/naziva koje možete kombinirati sa olovkama. Idealno, zar ne?!
______________________

Za sam kraj ostavila sam 'highlight' videa koji ne samo da me dobro nasmijao već me možda malo i posramio, a to je GLOW TO GO Illuminating Setting Sprej.

Reći ću samo kako sam očekivala solidan drogerijski fiksator, a dobila sam ispljuvak u lice. Ako želite vidjeti o čemu pričam onda svakako pogledajte video niže, krenuviši od 16:50.



Za sve one koji ipak žele odgledati video: 




Kako vam se čine noviteti? Jeste li štogod kupili ili ste ih ipak odlučili preskočiti? Sviđa li vam se ovakav tip prvih dojmova gdje vam odjavim i post i video?
*PR uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar