petak, 6. travnja 2018.

NYX Soft Matte Lip Cream | Toulouse


Kada se doslovno zaljubim u neki novi proizvod jedva dočekam pisati vam o njemu pa je tako danas na red došao moj prvi, ali zasigurno ne i posljednji, NYX Soft Matte kremasti ruž za usne.
_________________________________

Ambalaža je poprilično jednostavna. Kada kupite ruž on je kao i svaki drugi omotan prozirnom zaštitnom folijom koja vam pruža sigurnost i činjenicu da ste prvi koji će taj ruž koristiti. Poklopac je kao i svaki drugi na odvrtanje no ovog puta mat izgleda dok je sama ambalaža u kojoj se nalazi proizvod iste boje kao i odabrana nijansa, što itekako olakšava brz pregled ukoliko imate više nijansi.

Iako ambalaža djeluje poprilično maleno, ovi ruževi u sebi sadrže 8ml proizvoda za razliku od Lingerie linije koja u svojoj povećoj ambalaži sadrži svega 4ml. Ostala sam blago šokirana kada sam to primijetila.



O RUŽU
Odmah u startu moram istaknuti kako ova linija ruževa ima malo more nijansi i iskreno ni sama ne znam koliko ih je kod nas dostupno osim činjenice da ih je 'dosta'. 

Sam brend ističe kako je Soft Matte Lip Cream linija nešto između ruža i sjajila što zaista i jest.
Tekstura pri nanošenju djeluje kremasta ili točnije, mousse, a suši se podjednako kao i tekući ruž no ipak za razliku od njega ovim ružem ćete moći dograditi nijansu ukoliko smatrate da nije dovoljna količina nanesena.
Poveća razlika između tekućih ruževa i ovih jest trajnost. Od trenutka kada nanesete ovaj ruž do trenutka uzimanja obroka, on se neće micati sa usnama.

Vjerujem kako je ipak najveći plus osjećaj koji pruža na usnama, a to je da osjećaja nema jer ovaj ruž niti zateže niti imate dojam da nešto imate na usnama koliko je lagan.



SASTAV
ISOHEXADECANE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DIMETHICONE, BEESWAX/CERA ALBA/CIRE D’ABEILLE, GLYCERYL BEHENATE/EICOSADIOATE, TALC, CYCLOPENTASILOXANE, PROPYLENE CARBONATE, SILICA, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ROSIN/COLOPHONIUM/COLOPHANE, BARIUM SULFATE (CI 77120), PHENOXYETHANOL, FLAVOR/AROMA, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), MANGANESE VIOLET (CI 77742), YELLOW 6 LAKE (CI 15985), YELLOW 5 LAKE (CI 19140), RED 6 (CI 15850), RED 7 (CI 15850), RED 28 LAKE (CI 45410).


Smatram da sam sve što je bitno napisala, izuzev činjenice kako je za pronalazak ovog ruža "krivac" prodavačica NYX-a u Ilici koja je bila i više nego ljubazna. Što me je pomalo iznenadilo jer prodavačice u takvim prodavaonicama (isprike pojedincima) nosom paraju oblake jer misle da rade za Boga.

Bilo kako bilo ovaj ruž mi je postao najdraži u kolekciji povrh MAC Mehr ruža kojim sam se i povodila prilikom odabira nijanse.




Jeste li isprobali ovu liniju ruževa? Koja je vaša omiljena nijansa? Koja je po vama najbolja linija ruževa koju NYX ima? 

3 komentara :

  1. Oo, lijepa nijansa ruza.
    Ja imam jedan Nyx ruz. Tekuci mat. Neka narancasta nijansa?? Ne znam tocno ime sad 🤣
    Al ok je. Za ljeto pogotovo.
    Inace ne dijelim ruzeve po ljetnim dobima al ovaj sam nosila samo proslo ljeto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova linija mi je odlična.Sviđa mi se nijansa

    OdgovoriIzbriši