četvrtak, 28. kolovoza 2014.

REAL TECHNIQUES Starter Set


Kako sam vam obećala da ću odraditi recenzije kistova tako sam došla do zaključka kako je najbolje podjeliti recenzije u tri posta da nebi bilo too much odjednom. Danas donosim recenziju seta kojeg sam dobila prije nešto više od par mjeseci, dobro nisam dobila već sam si sama kupila kao poklon za rođendan.

Radi se o Starter Setu koji je kupljen putem iHerb stranice za svega 18$, što je nešto malo više od 100KN.


AMBALAŽA
Set kistova dolazi u prozirnoj plastičnoj kutijci koja na svojoj prednjoj strani ima naziv seta i pregled svih kistova koje sadrži. Na poleđini kutije nalazi se kratak opis sestara Chapman koje su osmislile kistove te nazivi pojedinih kistova iz seta i njihova namjena.

Unutar kutije nalazi se svilenkasto-crni etui u kojem su smješteni kistovi, taj etui ujedino može biti i stalak za kistove kojeg ja preferiram recimo nakon što operem kistove pa ih mogu sušiti naglavačke. Sam etui je vrlo praktičan ako idete nekuda i nemate u što staviti kistove jer ako ga preklopite, izgleda kao malena torbica.


O SETU
Kao što ste mogli primjetiti ovaj set je ljubičaste boje, ne znam zašto, ali meni je predivan ovaj izbor boja koje nisu mat ali nisu ni sjajne tako da baš daje neku posebnost kistovima. Set sadrži pet kistova koji su namjenjeni za makeup očiju iliti eye makeup.


O KISTOVIMA
Ono što sam zamjetila pri prvom korištenju ovih kistova je to da su najmekši ikad i ama baš niti jedna dlačica nije ispala priliko pranja. Eto, toliko su dobri. Sada mislim da bi bio red prestaviti svaki kistić pojedinačno kako su ga sestre Chapman opisale.

Base Shadow Brush namjenjen besprijekornom nanošenju sjenila.
MOJ DOJAM: Ovaj kist uglavnom koristim za nanošenje sjenila na kapak, baš kako su ga i opisale no ponekad znam i njime nanositi sjenilo u pregib, ali ponekad.



Deluxe Crease Brush mekan kist, povećeg dizajna kako bi olakšao konturiranje
MOJ DOJAM: Ovaj kist je najsavršeniji kist za blendanje. Neki kažu kako im je prevelik za to, ali meni je baš taman iako nekada njime znam konturirati nos i obraze. U svakom slučaju odlično radi svoj posao.


Accent Brush dizajnirana je za precizne detalje, highlightanje, zamućivanje i naglašavanje
MOJ DOJAM: Ovaj kisto zapravo koristim najviše kako bi naglasila područje ispod obrva i unutrašnji kut oka, ništa više zapravo. Barem ne još.


Fine Liner Brush je ultimativni alat za precizno nanošenje tekućeg ili kremastog tuša za oči
MOJ DOJAM: Nemam niti kremasti, niti tekući tuš tako da ovaj kist miruje. U planu mi je nabaviti neki kremasti tuš kako bi ga isprobala no do tada će mirovati i dalje.


Brow Brush za lako definiranje obrva
MOJ DOJAM: Kostila sam ovaj kist, ne toliko koliko bih htjela jer mi je maaalčice deblji pa rađe posežem za Bobbi Brownovim, ali čini se solidnim kada trebam razmuljati olovku ili nešto.



MOJ SVEUKUPNI DOJAM
Kao što sam već rekla, ja sam ovim kistovima oduševljena. Ne moram ih toliko hvaliti jer to radi velika većina, ali ako tražite nešto kvalitetno no i donekle pristupačno, uštedite i kupite si set. Još jednom ponavljam, kistovi su jako mekani i ugodni za nanošenje šminke, isto tako niti jedna dlačica do sada nije otpala sa niti jednog kista.


Ocjena: 10/10


Imate li koji od setova? Jeste li zadovoljni? Biste li htjeli probati ove kistove?

Broj komentara: 19 :

  1. Privlače me ti setovi, a kupila bih ih samo jer su jako mekani i lijepi. Nije baš da mi trebaju :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Kist za eyeliner mi je najgori iz cijelog seta i nemoj kupovati tuš u gelu samo zbog njega, nije toga vrijedan. Predebeo i nije dovoljno čvrst za povlačenje lijepe linije, jedino ako voliš deblju. A kist za obrve također nije nešto :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kist za eyeliner stoji... naći ću mu funkciju. :) A obrve je oke, al možda ga srežem malo

      Izbriši
  3. Imam druga dva seta i obožavam ih. Ovaj mi je nekako uvijek bio najmanje potreban jer imam dosta kistova za oči, ali nakon što sam zadovoljna apsolutno svakim kistom koji sam probala, pala je odluka da i ovaj set ide na listu planiranih kupovina, a recenzija je baš dobro došla. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni svi ovi za oči što imam ne mogu nadomjestit ovaj za blendanje.. Nisu dovoljno meki. :) Imam još jedan set o kojem ću pisati, ali reko idem po redu. :D

      Drago mi je :))

      Izbriši
  4. ja sam isto zadovoljna setom. ovaj najtanji ne koristim jer nemam nijedan tuš pa ni onaj u gelu, a ovaj za obrve isto jer ijh ne popunjavam. ostali kistovi su mi odlični

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan set. Najviše mi se sviđa kist za blendanje i njega bih rado imala :) Veselim se i ostalim recenzijama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kist je čudo, meni je zaista super jer mi zbilja pokrije područje u pregibu kapka kad mi je spušten :) Drago mi je to čuti

      Izbriši
  6. Sad imam osjećaj da mi i ovi trebaju :D super izgledaju. Slažem se da su mekani i da dlake ne otpadaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekaj da vidiš post sa Core Setom i Blush Brushem ;)

      Izbriši
  7. na ebayu iste te kupis za 10$

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne pouzdam se u te s eBaya, ovako znam da su orginal i meni je to dosta :D

      Izbriši
    2. i za mene je e Bay veliko ne

      Izbriši
    3. Stigao paket s ebay-a, zaista ne vidim po cemu ne bi bio original, bar po ovim slikama i opisu. Po tome zakljucujem da ste platile porez na budale kad ste kupile "originale" ;)

      Izbriši
    4. Ne žalim ni lipu za orginalne jer mi niti jedna dlaka nije otpala u ovih pola godine što ih stalno peruckam.

      Izbriši
  8. real techniques kistići su moji omiljeni :)

    OdgovoriIzbriši