ponedjeljak, 4. kolovoza 2014.

VIDEO: Moj kozmetički kutak

Već neko vrijeme čujem kako pojedinci žele vidjeti kako to izgleda moj kutak pa reko hajde da to više odradimo.

Ideja ovog posta je isprva bila samo poslikati i opisati što se gdje nalazi, ništa pretjerano no onda mi je na um pala ideja kako bi mogla ukratko sve opisati te podrobnije pokazati videom i eto, tako će biti. Nadam se da mi nitko neće zamjeriti na kvaliteti, takva je kakva je.

Ovim putem moram reći kako preparativu nisam poslikala no moći ćete ju vidjeti u videu.


ODJELJAK PRVI


Moja kozmetika nema baš neki jako organizirani pristup no ipak je smisleno podjeljena, barem ja tako mislim. U prvom odjeljku možete naći većinu stvari kojima možete našminkati oči plus par dodatnih stvarčica. Ono što na prvu vidite jesu moje leće, rumenilo, olovke/tuševi za oči, sjenila u olovci te maskare, primeri za kapke, set za obrve i mazalice za usne. To je uglavnom to.


ODJELJAK DRUGI


Ovaj odjeljak možemo reći da je namjenjen licu i usnama jer su tu puder, bronzer, BB krema, ruževi, sjajila i olovke za usne. Ništa zapravo pretjerano i pretrpano jer volim kada mi je sve na svome mjestu i uredno. Nedaj Bože da nešto ne stoji kako treba, panika.


ODJELJAK TREĆI


U videu ćete primjetiti kako spominjem da ću napisati post o svojoj kolekciji Nivea proizvoda jer pogledajte, sve vrvi njome. Ovaj dio je nekako higijenski, ili kako bi to već nazvali. Štapići za uši su zapravo ovdje kako bih si popravila tragove od maskare koji su se slučajno našli tamo gdje nisu trebali.


ODJELJAK ČETVRTI


Ova polica zapravo i nije toliko kozmetička no spašava ju kutija od parfema i parfem, ostatak je nakit. E da, i ono tamo sitno kod kutije od Incandessence parfema je tester meni dugo željenog parfema LANCOME Tresor, Midnight Rose kojeg nisam spomenula.


POSLJEDNJA POLICA


Za kraj kratkog predstavljanja tu je meni omiljena i najveća polica koja je prepuna. Na ovoj polici se uglavnom nalaze kistovi, mono sjenila, rumenila, palete sjenila, beauty blender (kojeg nema u videu kao ni Sleek palete) te blaznice, uvijač za trepavice i ono glavno - ogledalo.

__________________________

To je uglavnom to što se tiče mog kratkog opisa kutka popraćenog slikama, za više zavirite u video niže:




Kako vam se sviđa moj kutak? Želite li da nešto recenziram što vam je zapelo za oko? Komentirajte da imam što čitati kada se vratim kući.

3 komentara :

  1. Meni se sviđa kako je sve organizirano i na dohvat ruke

    OdgovoriIzbriši
  2. Gliss Kur silikonske kapi? Čudno da nisam na to naišla oO Treba mi :D Imaš lijepu sobu, a čašice su odlične, sviđa mi se taj brončani papir!

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo istu kutijicu s slonićem ;)

    OdgovoriIzbriši