četvrtak, 31. srpnja 2014.

USPOREDNA RECENZIJA: L'oreal Miss Manga vs. Avon Aero Volume


Već duže vrijeme planiram napraviti neku recenziju poput dvoboja između proizvoda, da ne dužim zasebnim recenzijama pa su se tako na današnjem repertoaru našle dvije maskare.

Obje maskare sam dobila na Beauty Blog Day-u ove godine i evo tek sada sam ulovila vremena da natipkam usporednu recenziju. Da odmah napomenem kako neću pretjerano filozofirati jer vjerujem kako nema smisla. Miss Manga recenzije možete naći kod drugih blogokolegica poput ONAlove dok za opširniju recenziju Aero Volume maskare skoknite do blogokolegice MAKEUP NER(e)D.


AMBALAŽA
AVON Aero Volume dolazi u jednostavnoj plavoj ambalaži od 7ml na čijoj se prednjoj strani nalazi naziv maskare, količina i njeno trajanje koje je samo 3 mjeseca od otvaranja. Maskara dolazi zaštićena crnim omotom kako biste bili uvjereni da ste prvi koji ju otvarate.
L'OREAL Miss Manga je nešto drugačije ambalaže, crno-roze od 8,5ml te se na njenoj prednjoj strani nalazi samo ime dok se na poleđini može naći njen kratki opis,količina i trajanje koje je za 3 mjeseca duže od Avonove.



O MASKARAMA
AVON Aero Volume je po meni tipična maskara sa normalnom četkicom što inače volim no njen sastav mi djeluje nekako suho. U Avonu kažu:
"Najlaganija formula ikad u Avonovoj novoj maskari za volumen trepavica s revolucionarnom "Zero Gravity" tehnologijom sadrži kompleks šupljih vlakana koja pružaju samo volumen, bez težine. Jedinstvena četkica u obliku zvijezde podiže trepavice i omogućuje jednakomjerno nanošenje." 

L'OREAL Miss Manga je po pitanju svoje četkice 'čudo' koje bi trebalo dati izgled umjetnih trepavica kao u reklami, ali naravno da to ne radi. Njena četkica omogućava okretanje za 360° kojem ja ne vidim smisao. Iz L'oreala kažu: 
"Pomaže djevojkama da ostvare svoj san: ultra volumizirane trepavice, 2x otvoreniji pogled, sladak i neodoljiv. Tajna? Pomična četkica za 360° obavija i donje i gornje trepavice intenzivno crnom formulom i nevjerojatnim volumenom. Sada možete imati Manga moć na svojim očima, u trenu!"







 
IZGLED NA OČIMA
AVON Aero Volume je po meni maskara koja je idealna za neki blaži makeup look ili bolje, no makeup look jer podigne vaše trepavice i fino ih razdvoji. 


L: 1 sloj maskare - D: 2 sloja maskare

L'OREAL Miss Manga maskara mi je nekako prekremasta, ne zanm kako to opisati. Previše nje se nađe na četkici i gotovo svaki put dio toga završi na mojim kapcima. Lijepo izgleda kada se nanese ako želite istaknuti trepavice no meni ih u većini slučajeva sljepi. 


L: 1 sloj maskare - D: 2 sloja maskare

MOJI DOJMOVI
Obje maskare koristim no niti jednu baš prečesto. Često posežem za Aero Volume kada želim samo naglasiti trepavice, kako sam gore spomenula dok Miss Mangu uzmem kada želim da mi trepavice budu tamnije i ističu se više. Ono što mi se ne sviđa kod Mange je to što je četkica preloša, barem meni jer se na njoj uvijek nađe previše maskare te kada ju skidam s blaznicom, trusi se dok je Aero malo presuha za moj ukus ali se lakše skida i nimalo se ne trusi. Mislim da su ovo jedine maskare koje si nebih kupila jer mi ne odgovaraju kako bih htjela no to sam ja. Nekome su super, nekome ne. 

Ocjena za Aero Volume: 7/10
Ocjena za Miss Manga:  5/10


Kako vam se svidio ovakav tip posta? Želite li još koji takav? Koje je vaše mišljenje o ovim maskarama ako ih imate? 
*PR uzorak

4 komentara :

  1. Miss manga i ja se nismo trpile nikako prva dva mjeseca,kad se malo osušila,efekt je nevjerojatan,pitaju me jesu li to ekstenzije trepavica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni ni jedna ni druga nisu dobre,jedna presuha, druga nepraktična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam vjerna Maybelline Colossal Volume Express, žutoj :D

      Izbriši
  3. Također, ne vidim svrhu takve četkice kod Miss Mange.. Ni meni ta maskara nije baš nešto i malo mi je žao što sam ju kupila. :/

    OdgovoriIzbriši