srijeda, 9. srpnja 2014.

Flormar Pretty Compact paleta | Taste of Chocolates


Već duže vrijeme vam spominjem kako sam oduševljena paletom koju sam dobila za rođendan, stoga mislim kako je došao trenutak da se osvrnem malo na nju i posvetim joj jedan post.


Kao što sam prethodno spomenula, radi se o Floormar Pretty Compact Quartet paleti koju sam dobila za rođendan od svoje drage prijateljice koja zna koliko sam zaluđena sa šminkom. Ne samo da je pogodila što mi treba kupiti već je i pogodila nijanse.


AMBALAŽA
Paleta dolazi u okrugloj kutijci koja sa svoje prednje strane ima prozirni ''prozorčić'' kroz koji možete vidjeti nijanse dok se na poleđini nalazi kratak opis proizvoda, gramaža i rok trajanja. Dakle, ono što me iznimno iznenadilo je količina ove palete, a to je 14 grama. Njen rok trajanja je uobičajen kao i kod većine sjenila.


Kada otvorite paletu možete vidjeti četiri lijepo raspoređene nijanse koje idu od svijetlije prema tamnijoj, ili obrnuto. Ono što po mom mišljenju ovoj paleti manjka je maleno ogledalce koje ona nema, no ne zamjeram joj na tome.


O SJENILIMA
Većina zna kako sam ja tip osobe koja najviše voli zemljane tonove, tipičan horoskopski Bikonja, tako sam dobila nijansu 'P045 Taste of Chocolates' koja je pravi spoj nijansi za one koji vole isto što i ja. Iz Flormara kažu kako se sjenila lako nanose, dugotrajna su i ne truse što je zaista istina. Od četiri nijanse koje ova paleta pruža, tri su matirane dok samo jedna sadrži shimmer u sebi. Njihova pigmentiranost je zaista iznenađujuća i ono što naprosto iznenađuje je činjenica koliko je tekstura sjenila svilenkasta i meka. Idealnost ove palete je ta što ju zaista možete koristiti u svako doba dana i/ili noći.


MOJI DOJMOVI
Što se tiče ambalaže palete, nisam toliko oduševljena njome no to ju čini pristupačnom i ne bunim se više toliko. Nijanse su zaista nosive u dnevnoj i/ili večernjoj kombinaciji, osim što ju ja ponekad pojačam sa mrvicu crne kako bi look jače došao do izražaja. Veliki plus ovim sjenilima daje činjenica što se lako blendaju i stapaju s drugim nijansama, milina ih je blendati po kapku, časna blogerska.

Za kraj vam donosim jedan primjer nosivosti ovih nijansi na LOTDu koji sam radila prije nešto manje od mjesec dana.



Kako vam se sviđa ova paleta? Bite li ju kupili?

Broj komentara: 17 :

  1. Super je paletica, koliko dođe?
    odlična pigmentacija čokoladne boje koja mi je omiljena, ja bi ih pojačala sa sprejom za fiksiranje za večernji izlazak :)

    Lijepo okeco na kraju :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da 35kn, nisam 100% ali tako nekako je.
      Eh, nemaju svi fiksator ;) Hvala :*

      Izbriši
  2. Krasna je i super što je većina sjenila mat, toga fali među takvim paletama. Lijepi swatchevi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna je paletica, jako mi se sviđaju nijanse. Takve najčešće i nosim. Imam dva Flormar mono sjenila, bazne bež boje, i jako sam zadovoljna, također se super blendaju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino nemogu baš tu ambalažu prožvakat, ali okej :)

      Izbriši
  4. Imam nekoliko flormar sjenila,zadovoljna sam. Premda mi se neka malo teže blendaju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zemljani tonovi su kod mene bez konkurencije, a ova paletica je prelijepa i samo nikako da dođe meni :D
    Meni i ne treba više od ove 4 nijanse za šminkanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je jedna od omiljenijih kod mene :D Nabavi ju čim prije

      Izbriši
  6. cek stvarno su mat?? Ajme ne mogu vjerovat, jer di god da gledam sve palete budu shimmeraste -.-''' pretpostavljam da je sa shimmerom ova najsvijetlija?
    Ova recenzija je došla ko narucena ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno. I ne, shimmerasta je ova svijetlija smeđa, ostale su sve matirane. I ja sam ostala iznenađena. :D

      Hvala :)))

      Izbriši
  7. Imam ovu i jako je volim :D pogotovo ove dvije svjetlije nijanse sam vec dobro potrosila :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ova paleta je u nijansama koje obožavam. Gdje ima Flormara u Zagrebu? Želim ovu paletu, već sam čitala o njoj i sad si me ponovo sjetila :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mozes li molim te napisati nesto o podlogama za lice? Primer, puder, shimmer, a posebno nesto o paletama korektora i paleti za konturiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro će biti post o Vichy puderu kojeg koristim. Primer sam recenzirala ali samo onaj za oči jer ovaj za lice nemam u vlasništvu, isto tako shimmer ne koristim (tj. highlighter). Što se tiče palete za konturiranje, također ne posjedujem niti jednu.

      Izbriši