ponedjeljak, 28. srpnja 2014.

Misslyn ruževi | 154 & 158


Prije nekoliko dana na moju kućnu adresu su iznenadno stigla dva ruža, bila sam ugodno iznenađena jer ih zapravo nisam ni očekivala. Nijanse ne da su me oduševile, nego su mi toliko prirase srcu da ih stalno kombiniram.

Pri otvaranju paketa sam se toliko razveselila jer sam vidjela kako sada napokon i ja posjedujem nešto Misslyn marke. Ona je jedna od marki koje možete pronaći u Mullerima, barem koliko ja znam i imaju poprilično dobru ponudu ruževa, lakova, sjenila pa čak i trepavica koje stalno pikiram. Sve što ću vam reći je da se ovi ruževi isplate, zašto?! Čitaj dalje.


AMBALAŽA
Ruževi dolaze u crnoj ambalaži od 4g na čijem se poklopcu nalazi naziv marke ispisan bijelim slovima dok je nijasa ruža napisana je pri dnu, kao i inače. Ono što mi se sviđa kod ove ambalaže je to što je laka za otvoriti i ne ostavlja djelove ruža na svom poklopcu kao što to recimo čini Wet n Wild. Jedina zamjerka mi je što ruževi nisu zaštićeni omotom tako da smo sigurni kako ga prvi koristimo no to se naravno može vidjeti otvaranjem ruža. Sve u svemu, vrlo minimalna i jednostavna ambalaža.

'154 Cute Cleopatra'

'158 Barbie's Favorite'

O RUŽEVIMA
Ono što me na prvo nanošenje oduševilo jest pigmentiranost i intenzivnost nijansi ovih ruževa. Tekstura ruževa je vrlo nježna i laka za nanošenje, kao da klizi po vašim usnama. Pri prvom nanošenju sam mislila kako ruž ima satin finish no s vremenom on nestane i ruž je lagano mat. Pigmentiranost je, kao što sam spomenula, iznimno dobra kao i sama intenzivnost nijanse. Postojanost ruža je nešto što je kod mene veeeliki plus, a ovi ruževi to imaju. Naime, tamniju nijansu sam nanjela prije izlaska na usne i probudila se sa njom, ne u tako velikoj količini ali dovoljno da me mama upita jesam li ponovno nanjela ruž na usne. Nije li to divno?


MOJI DOJMOVI
Lagan matiran finish, blagi miris i nježna tekstura je ono što volim ko ruževa. Nijanse su samo dodatan plus, a ovi ruževi zaista dolaze u toliko predivnih nijansi da stanem pred policu nebih mogla izabrati samo jedan. Preporučam ukoliko želite dobar i kvalitetan ruž da kupite ove. Njihova redovna cijena je 45kn što nije previše za kvalitetu i dugotrajnost koju pružaju.



Imate li koji Misslyn ruž? Biste li htjeli koji? Kako vam se sviđaju ovi?  
*PR uzorak 

Broj komentara: 14 :

  1. Prošle godine, prilikom šopingovanja po Berlinu, kupila sam ovaj ruž, u sličnoj barbie nijansi. Mislim da je to i jedina pink koju redovnije nosim (pošto nekako više favorizujem crvene). Jako je lepa na mojim usnama i ima divan polu mat finish :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam više za ovako tamnije nijanse, ali svijetlije dolaze u obzir kada pocrnim :)

      Izbriši
  2. Obje mi se jako sviđaju, samo uviđam na svijetlijoj nijansi da se uvlači u borice usana što je velika mana općenito nijansama koje takve svijetlije i tražim :/ ono već duuugo duuugo tražim idealan ruž ... svi su mi kao tu negdje, a niti jedan me nije oborio s nogu...druga nijansa mi je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma svijetlije nećeš naći, a da se ne uvlači.. to je jednostavno mana takvim nijansama. Sigurna sam i da se tamnije uvlače no manje je vidljivo. Jest! Divna je.

      Izbriši
  3. Prvi mi je malo presvijetli, ali drugi je odličan :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Misslyn Hrvatska29. srpnja 2014. u 12:10

    Ruž se nalazi u zaštitnoj ambalaži, no ne i uzorci koji su poslani :) Odlično Vam stoje nijanse! Hvala puno na recenziji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam još jednom na ukazanom povjerenju :) Veselim se budućim suradnjama.

      Izbriši
  5. jako su lijepi! :) podsjećaju me na moje NYX nijanse pale pink i audrey :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne nijanse, a pogotovo ova druga :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne nijanse i super ti stoje :)

    OdgovoriIzbriši