utorak, 12. rujna 2017.

Leće u boji: za ili protiv?!

Kada biste mogli promijeniti boju svojih očiju, biste li to učinili? 

Sama pomisao kako bi možda bilo bolje da imamo neku drugu boju očiju osobno mi nikada nije pala na pamet. Istina je da sam bila znatiželjna kako bi to izgledalo i ponekad bih se malo poigrala u Photoshop-u ali same leće mi nisu bile opcija zbog moje kratkovidnosti i nekog banalnog straha od istih.

Leće u boji odavno su prestale biti nepoznanica na našem tržištu jer sve više i više ljudi poseže za njima kako bi barem malo osvježili svoj izgled. No jesu li one samo još jedan beauty alat ili su nepotrebno "zlo"?


"Leće u boji su jako loše za tvoj vid, to nikako nije dobro," izjava je koju sam puno puta čula na spomen mog interesa. Takve izjave bi uglavnom dolazile od nešto starijih ljudi, reklo bi se, neupućenih.

Leće u boji su poput onih običnih, dioptrijskih. Ne postoji znatna razlika osim što kod leća u boji zaista morate znati da ukoliko ih naručujete online i niste upućeni u bitne parametre oba oka, možete nanijeti štetu vašim očima. Pri tome ne mislim na mehaničku ozljedu već pogoršanje vida.

U tri godine, otkako nosim leće, svaki put bi ih naručila sa stranice AdriaLeće. Ono što je bitno istaknuti i što sam spomenula u svom prvom postu jest da sam se neposredno prije prve narudžbe posavjetovala sa svojim oftalmologom i tako dobila sve potrebne informacije o svojim parametrima.

U suradnji sa AdriaLeće stranicom odlučila sam isprobati leće u boji i tako vidjeti zašto svi toliko lude za njima.


TopVue leće koje sam odabrala kao prvi par bile su dioptrijske, a evo i što kažu o njima:
TopVue Color proizvedene su od hidrogel materijala obogaćenog natrijevim hijaluronatom, iznimno učinkovitom biokompatibilnom tvari za vlaženje vaših očiju zbog čega su pogodne za osobe sa suhim očima i one koje puno vremena provode u suhim i klimatiziranim prostorima. Leće su obrubljene tamnijim prstenom koji stvara dojam većih i svjetlijih očiju. Istovremeno, prsten daje dubinu vašim očima te tako »krade« poglede. TopVue Color sadrže UV filtar koji apsorbira štetne UVA i UVB zrake.
Ono što je velika prednost ovih leći jest da u sebi sadrže 55% vode, a dostupne su u dioptriji od -1.00 do -8.00. Što se tiče same boje, moj odabir je pao 'True Sapphire' koja je nešto tamnije plava.



FreshLook leće kao i prvi par su također dioptrijske, a evo što o njima ističu:
Leće FreshLook ColorBlends su sferične meke obojene kontaktne leće proizvedene u tvrtki Alcon s tri sloja boje. Zahvaljujući tehnologiji FreshLook Colorblends postižu relativno veliki uspjeh u prekrivanju tamnijih nijansi zjenice. Osim toga, rub leće optički povećava oči i istovremeno ih produbljuje što čini vaš pogled još privlačnijim. Sadrže UV filtar i proizvedene su u različitim bojama.

Za razliku od prethodnih leći, dostupne dioptrije kreću se od -0.25 do -8.00 i od +0.26 do +6.00. Postotak vode u ovim lećama je isti kao i kod TopVue leća no za razliku od njih ove imaju propusnost kisika 20 Dk/t, što je za razliku od običnih dioptrijskih leća zaista mala propusnost. Boja koju sam uzela bila je 'Sterling Gray' koja je onako siva.

Oba paketa leća sadrže jedan par koji je dostatan za jedan mjesec i ne više od toga. 




MOJI PRVI I KONAČNI DOJMOVI


Vjerujem kako su poprilično jasni moji prvi dojmovi ukoliko ste pogledali video. Je li se išta promijenilo daljnjim korištenjem? Ne. Može li se promijeniti? Ne.

Kvalitetu leća ne umanjuje činjenica to što mojem oku ne odgovaraju. Ciljano sam ih uzela jer gotovo niti jedne leće u boji nisu imale bazu oka manju od 8.60, što je vjerojatno neki standard, i moram vam reći kako je zaista malen odabir običnih dioptrijskih leća sa tako malenom bazom.

Leće su zaista iznimno ugodne na oku, gotovo nikad ih nisam osjetila niti su me ikako žuljale. Kada bih morala izdvojiti jedne onda bi to bile TopVue iz razloga što su puno bolje stajale na oku i manje se micale od onih drugih.

Smatram li da su za nekoga sa bazom oka od 8.60 ove leće dobre? Zašto ne.



Koje je vaše mišljenje o lećama u boji? Biste li ih ikada isprobali? 
*PR uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar