utorak, 26. rujna 2017.

Moje iskustvo treniranja zdjeličnih mišića s KegelSmart uređajem


Koliko nam je "daleko" - ili koliko blizu - ono što nazivamo tabuom? 


Voljela bih reći kako smo poprilično otvoren narod sa širokim pogledima na svijet i sve što nam on donosi, no nažalost, uvijek će se naći oni kojima će neke stvari ostati tabu tema. Primjerice, još uvijek nismo u potpunosti slobodni i otvoreni pričati o seksu koji bi trebao biti nešto sasvim normalno (što i jest, ali dobro).

Danas vam nisam htjela govoriti o seksu, osim ako to baš želite, već o jednom zanimljivom uređaju s kojim sam se imala prilike pobliže upoznati posljednja dva mjeseca. Naime radi se o prvom inteligentnom uređaju na svijetu za treniranje zdjeličnih mišića, pod nazivom KegelSmart


ŠTO SU TO KEGELOVE VJEŽBE
Kegelove vježbe prije svega su jako korisne trudnicama (i majkama nakon poroda), a onda i svim drugim ženama koje nisu u drugom stanju. O čemu je dakle riječ?

Promjene koje se javljaju uslijed poroda uvelike utječu na snagu zdjeličnih mišića. Samim tim mogu se pojaviti i problemi s kontrolom mjehura i mokrenja, posebice prilikom smijanja, kašljanja ili kihanja. I ne samo to: kao posljedica oslabljenih vaginalnih, odnosno zdjeličnih mišića može se smanjiti i intenzitet osjećaja prilikom spolnog odnosa, što može značajno utjecati na užitak oba partnera.

Ove vježbe su stoga namijenjene mišićima donjeg dijela zdjelice kako bi se umanjila opasnost od njihova 'pucanja' prilikom poroda ali i vratio sam tonus mišića rodnice nakon poroda. No nije samo porod povod vježbanju: jedan od najčešćih razloga zbog kojeg žene vole Kegelove vježbe jest - jači spolni užitak. Naime, stezanjem i aktiviranjem ovih mišića pospješuje se prokrvljenost genitalnog
područja što znači i veći užitak oba partnera za vrijeme spolnog odnosa.


KEGELSMART?
Za KegelSmart ističu kako je jedan od najjednostavnijih trenera za mišiće zdjeličnog dna, upravo zbog tehnologije dodirnog senzora koji registrira snagu vaših vaginalnih mišića i samim tim kreira savršeni set vježbi, upravo i samo za vas.

Sve što trebate napraviti jest kontrahirati mišiće kad osjetite vibracije i potom ih opustiti kad one prestanu.

Aparat za treniranje kegelovih mišića s zaštitnom vrećicom izbliza
Intimina vrećica za prijenos KegelSmart masažera

PAMETAN: Napredna tehnologija senzora osjetljivog na dodir isključuje bilo kakvo nagađanje i improvizaciju iz vježbanja
JEDNOSTAVAN: Trenira vas i prati kroz svaki korak Kegelove rutine
BRZ: Uklapa se u svaki raspored - potpuni trening vaginalih mišića traje manje od 5 minuta
PERSONALIZIRAN: Prava razina vježbanja odabrana je upravo za vas, na temelju snage vaših vaginalih mišića
PROGRESIVAN: Pet razina snage, svaka s vješto dizajniranom rutinom vježbanja
SIGURAN: Izrađen od medicinskog silikona s mekim završetkom, nježan za osjetljivo intimno područje


KOME JE NAMIJENJEN? 
KegelSmart™ je idealan za žene koje su rodile (ali tek 6 tjedana nakon poroda), one koje prolaze kroz menopauzu ili imaju oslabljene mišiće zdjelice, žene koje prakticiraju treninge visokog intenziteta poput trčanja ili Crossfit-a ili jednostavno za žene koje žele poboljšati vaginalnu čvrstoću.

Masažer za vaginalne mišiće s prijenosnom vrećicom


KAKO SE KORISTI?
KegelSmart je zapravo vrlo jednostavan za korištenje. Sve što trebate napraviti jest izvaditi ga iz pakiranja, umetnuti AAA bateriju, oprati ga intimnim gelom za tuširanje i možete početi.

Prije nego li krenete sa korištenjem vašeg KegelSmart uređaja, svakako ispraznite mokraćni mjehur. Tek tada biste trebali pronaći neko mirno i privatno mjesto na kojem ćete sjesti ili leći kako biste izveli svoje vježbe. Neposredno prije umetanja uređaja bilo bi poželjno da na njega nanesete malo lubrikanta kako bi njegovo umetanje bilo lakše.

Sve što trebate učiniti nakon toga je pritisnuti maleni gumbić sa strane i umetnuti KegelSmart u svoju vaginu. 30-ak sekundi kasnije, uređaj će početi s radom. Znat ćete kad jer će brzo i nježno krenuti s tri vibracije koje će vam dati do znanja da vježbanje počinje. U razdoblju od 3-5 minuta sve što trebate napraviti je stisnuti mišiće zdjelice kada osjetite vibracije i opustiti ih kada stanu. Dodirnim senzorima, KegelSmart će izmjeriti snagu vaših mišića i na taj način automatski postaviti vježbe na razinu koja je odgovarajuća za vas.

KegelSmart uređaj za učvršćivanje mišića zdjelice izbliza u ruci

Na samom kraju uređaja je uzica za uklanjanje pomoću koje, nakon zavšetka vježbanja, možete lako izvući uređaj. Uzica je sama po sebi veoma tanka i diskretna, poput končića tampona.

Zapamtite jednu stvar: čak i kada kontrahirate mišiće zdjelice, mišići abdomena, leđa i stražnjice trebaju ostati opušteni.


MOJA ISKUSTVA
KegelSmart sam prvi put počela koristiti prije nešto više od dva mjeseca i već sam puno znala o tome što su to Kegelove vježbe i koja je njihova važnost u životu jedne žene. Činjenica jest da ih dotad nisam prakticirala jer sam smatrala kako su moji mišići zdjelice još uvijek koliko-toliko čvrsti. Pa ipak, bolje spriječiti nego liječiti.

Moje prvo korištenje uređaja bilo je pomalo neobično. Naime, trebalo mi je neko vrijeme da se naviknem i usredotočim na samu izvedbu vježbi jer je držati vaginalne mišiće stisnutima bilo mnogo teže nego što biste pomislili.

Nakon prvog korištenja i prelaska na iduće mogla sam primijetiti kako napredujem jer je uređaj, nakon što bih ga upalila, LED signalima označavao razinu vježbi. Od pet razina moja je bila treća, što je za mene bilo poprilično iznenađujuće. Dva mjeseca svakodnevnog korištenja, ponekad i po dvaput dnevno, i s treće sam razine skočila na četvrtu što je bilo za svaku pohvalu obzirom da se intenzivnije bavim Crosfit-om posljednjih godinu i pol.

Rastavljen KegelSmart uređaj s poklopcem na Intimina prijenosnoj vrećici izbliza

Smatram da takav napredak ne bih ostvarila da sam samostalno vježbala, tj. ne bih mogla znati jesam li uopće napredovala. Naime, za osjetan napredak inače zna biti potrebno i po nekoliko mjeseci, ukoliko samostalno vježbate.

Zaključak se nameće sam po sebi: vjerujem kako je uz ovaj uređaj za vježbanje puno jednostavnije jer s njim imate savršenog trenera koji će vas držati na pravom putu.


Intimina KegelSmart uređaj kupite online ili u ljekarnama!


Jeste li ikada izvodili Kegelove vježbe? Smatrate li da je ovaj uređaj koristan? Biste li ga voljeli isprobati? 
*PR uzorak

4 komentara :

  1. Pokusala jesam izvoditi Kegelove vjezbe u trudnoci. Imala sam čvrstu volju, cak sam i krenula s vjezbanjem..
    Ali ništa od toga.
    Ali mislim da cu se prije treceg poroda dobro pripremiti. I svakako ih izvoditi.
    Sad mi se opet nekako ne da 😣😥

    OdgovoriIzbriši
  2. super stvarcica! ja sam isti dosta vec znala o kegelovim vjezbama, no radila sam ih samo povremeno. Vise od kad sam trudna,a sad nakon tek ozbiljnije. Nakon poroda oslabili su mi misici mjehura pa nisam mogla zaistaviti mokrenje, no kegelovim vjezbama uspjela sam rijesiti taj problemcek. osim toga, u pocetku ih je zbilja tesko izvoditi. bio je to pravi trening a sad je puno lakse!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, malo je teško ali kad savladaš ide to super. Drago mi je da si riješila problem :D

      Izbriši