utorak, 19. rujna 2017.

Recenzije kratke, recenzije slatke #1


Ponekad su neke recenzije dosadne. Evo priznajem da mi je s vremena na vrijeme pojedine recenzije zaista teško čitati i doslovno skačem iz retka u red kako bi došla do zaključka je li spomenuti proizvod dobar ili loš. Nije to do osobe koja stoji iza bloga, u većini slučajeva, već su jednostavno neki proizvodi takvi da doslovno morate ''rastezati'' riječi kako bi dobili jedan smisleni post.

U ovoj novoj rubrici na blogu tj. podrubrici, voljela bih u jedan post ubaciti tri kratke i slatke recenzije proizvoda koji su me ili očarali ili razočarali. Hoćemo li..?


GARNIER FRUCTIS SOS Repair* 
Kada god bih tražila neki drogerijski šampon za kosu i pri tome za mišljenje pitala frizerku, rekla bi mi da svakako odaberem neku liniju namjenjenu jako oštećenoj kosi, bez obzira je li moja oštećena ili ne. Zašto? Kaže da najčešće takve linije u sebi sadrže puno više njege za kosu od ostalih.. tko će ga znati.

SOS Repair linija sadrži šampon, regenarator i masku. Inače nisam sklona kupovini regeneratora i maski jer u većini slučaja prije potrošim šampon nego ostalo pa onda bacim ostatak jer pređem na neki novi šampon. Sve u svemu odlučila sam ovom triu dati šansu i u potpunosti ih isprobati posljednjih mjesec dana.

Ono što je bilo odmah pri pranju kose primjetno jest da je na sam dodir bila mekša, a nakon sušenja sam mogla primijetiti kako ima u sebi onaj sjaj koji bi uglavnom dobila kada sam bojila kosu. Davno. Svakim idućim pranjem kosa je i dalje u sebi imala sjaj i nije davala dojam masne kose, kao što ponekad neki šamponi znaju ostaviti. Lako se raščešljava i vrhovi nisu toliko suhi kako nekada znaju biti.



ALPSTORIES Gel za čišćenje lica
Nikada nisam pretjerano voljela gelove za čišćenje lica jer bih se uvijek ili umila običnom vodom kada ne bih imala šminku na licu ili bih ju uklonila vlažnim maramicama što i nije baš najbolja opcija.

Namjenjen uklanjanju čestica prljavštine i viška masnoće, ovaj gel je meni osim za umivanje/čišćenje lica neposredno prije spavanja idealan i za uklanjanje makeup-a. Naime na vlažnu kožu nježno umasiram gel i zatim dobro isperem mlakom vodom, e sad. Na deklaraciji gela napominju kako nije dobro da ga koristite oko područja očiju no evo par puta sam sa njim uklonila ostatak makeup-a na očima i sve je bilo u najboljem redu. Bitno je samo da oči držite čvrsto zatvorene.

Zaista volim ovog čudotvorca jer je prirodan i njegov miris kadulje i mente je i više nego divan.



CATRICE HD Liquid Coverage
Oni koji me prate znaju kako nisam ljubiteljica podloga sa jačim prekrivanjem jer mi nije potrebno no kada se radi o koži kojoj je potrebno jače prekrivanje, onda sam itekako za.

S ovim puderima od početka imam neki lošiji odnos. Zašto? Svaki put kada pripremim lice za nanošenje ove podloge ona mi se doslovno uvuče u svaku poru, naglasi nekolicinu bora i doslovno me zacementira. Istina je da na slikama sa filterima to super izgleda ili na videu ali za hodati po ulici - jedno veliko ne.

Kombinacijom ove dvije nijanse dobijem skoro identičnu boju svog tena ali eto nažalost ova podloga nije nikako za mene. Znam da su ju dosta hvalili ali za nekoga kome je slabo do srednje prekrivanje dovoljno, preskočite. Osim ako želite koju kapljicu miješati sa svojim podlogama, tada su koliko toliko prihvatljivi.



ESSENCE MetalShock sjenilo
Ježim se od nekih kremastih dekorativnih proizvoda, recimo kremasta rumenila. Ne vidim se s time kao što nisam niti sa kremastim sjenilima. Zašto? Sa mojim blago spuštenim kapcima takvi proizvodi imaju tendenciju završiti posvuda po kapku, a ne samo tamo gdje ga se nanese.

Novo Essence kremasto sjenilo uzela sam najviše zbog nijanse i činjenice kako je jača pigmentacija nego kod bilo kojeg običnog sjenila. Idealan je za nanošenje u unutarnji kut oka kao i preko kapka jer se brzo osuši i fiksira.


AVON Magix 2u1 fiksator i baza*
Otkako pišem blog isprobala sam barem tri fiksatora i moram reći kako nažalost ovaj to nikako nije. Sjećam se prvog puta kada sam ga isprobala, doslovno kao da mi je netko pljuvao u lice kada je pričao. Više sam bila mokra nego što je on fiksirao ikakav makeup na mom licu.

Smatram li samo ja kako fiksatori moraju biti poput maglice ili griješim? Možda jedino da isprobam kao bazu ali nekako sve manje mislim kako je ovim postignuto ono za što je namjenjen, barem ne sa ovim patentom.




Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Koji su vaši dojmovi ukoliko jeste? 
*PR uzorak

Broj komentara: 9 :

  1. Catrice HD imam. Meni je ok. Iako sam ga i zadnje vrijeme zapostavila.
    Meni je ok. Imala sam i gorih pudera.
    Avon 2u1 bazu i fiksator sam nedavno kupila. Danas sam ga nosila kao fiksator i osjetila sam ga itekako na kapcima tj ocima..
    A kao bazu ga nisam probala ali hocu sutra da vidim djeluje li.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikako nije za fiksiranje šminke jer je baš kao obična šprica, a ne maglica. Javi kakav ti je kao baza

      Izbriši
    2. Kao baza mi i nije toliko los, ali me zateze malo oko ociju i to..
      Ali koristit cu ga i dalje, nisam ga uzalud kupila haha

      Izbriši
  2. Najveća mana avonovog fiksatora je upravo raspršivač koji šprica preguste kapljice a ne maglicu poput ostalih fiksatora te zbog toga imam osjecaj da ne moze ravnomjerno prekriti svaki dio lica jer ne pada u istoj kolicini svugdje. Inace za poboljsanje intenziteta sjenila je ok, a kao baza mi nije bas nesto jer ne prekriva siroke pore tako da uvijek ostajem vjerna primeru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. I ja ga znam koristiti za pojačavanja intenziteta nekih sjenila, oke je. Ništa bolji niti gori.

      Izbriši
  3. Svidaju mi se tvoje recenzije , pogotovo ove kratke a slatke :) thumbs up !
    Definitivno cu probati Fructisovu liniju Sos repair sampon,regenerator i masku. HVALA

    OdgovoriIzbriši
  4. Catrice pudere generalno volim jer ih voli i moja koža, a ista stvar je i sa ovim puderom. Ovo essence kremasta sjenila ću sigurno škicnuti idući put kad odem do Mullera jer mi zvuče ful dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ne može svima odgovarati. :/ Svakako isprobaj.

      Izbriši