utorak, 5. rujna 2017.

OOTD #11: Something B L U E


Iako već duže vrijeme nisam naručila ništa online, odlučila sam sa vama podijeliti jedan outfit koji možete pronaći kod nas i pritom uštedjeti na poštarini.

Prije svega bih rekla kako je ovaj outfit casual. U jednu ruku je dosta jednostavan i može proći kao dnevni outfit ali isto tako može proći i kao večernji. Ukoliko niste ljubitelj cipelica na petu onda svakako preporučam neke starke ili neku drugu obuću po izboru.


Oni koji me duže vrijeme prate znaju kako se ne libim kupovati u Second hand dućanima, dapače, svakako podupirem takve trgovine jer živimo u vremenu kada je komadić tkanine ponekad i precjenjen.

Sjećam se kako sam za vrijeme studentskih dana odbijala ući u takve trgovine jer mi se činilo gnjusnim nositi nešto što je netko već nosio no danas većina stvari koje prodaju u tim trgovinama zna biti potpuno nova. Naravno, treba imati sreće i naletjeti na tako nešto, s etiketom.

I tako dolazim do priče kako sam našla ovu košuljicu, upravo u jednoj takvoj trgovini. Bila je u potpunosti nova, sa etiketom Reserved trgovine.


Zašto sam ju uzela?
Ne, nije bilo zbog te ''famozne'' etikete već je bila jednostavnost koju sam duže vrijeme tražila. Njen materijal je na dodir tako ugodan da jednostavno obgrli vašu kožu prilikom nošenja. Divota, i to za svega 20kn.

Torbica koju svakodnevno nosim stara je nešto više od tri godine i porjeklom je sa Borongajske tržnice. Ne biste vjerovali što je sve prošla i još se drži.


O hlačama sam vam pričala u svom posljednjem videu, a kupljene su u New Yorker trgovini za 159kn. Istina je da su malo skuplje no nadam se da nisam pogriješila što sam uložila u njih.

Iznimno mi je teško pronaći jeans koji će u isto vrijeme moje noge mrvicu utegnuti, a opet dati mojoj pozadini onaj ''push-up'' efekt. Imala sam jedne takve iz Bershke, masno ih platila da bi se poderale za svega par mjeseci. Žali bože novaca.


Zvjezde ovog outfita svakako su cipele na petu. Bile su ljubav na prvi pogled kada sam ih ugledala na polici Roberto trgovine.

Velika je podvojenost oko cipela upravo ove marke jer neki tvrde kako su iznimno neudobne dok su nekima uz omjer cijene poprilično kvalitetne i udobne. Od svega nekoliko pari cipela koje sam kupila kod njih, mogu reći za samo dva para kako su bile neudobne ali ipak smatram kako je to u jednu ruku i stvar navike. Ne znam. Za štikle sam stvorena samo par sati da ih nosim, i dovoljno.

Njihova cijena je bila 55kn na sezonskom popustu.





Sviđa li vam se ideja da bez obzira na online shopping tu i tamo ubacim i pokoji outfit iz svog ormara?! Kako vam se čini ova kombinacija? 

Nema komentara:

Objavi komentar