srijeda, 30. kolovoza 2017.

Iz tjedna u tjedan #2


Prošle su gotovo tri godine od posljednjeg posta u kojem sam vam pisala o nekima od svojih omiljenih serija koje pratim bez da propustim iti jednu epizodu. Kako su neke od njih završile s emitiranjem tako su na red došle i neke nove za koje smatram da ih je vrijedno istaknuti.


iZOMBIE

Radnja same serije počinje prikazom života Liv Moore, stažistice u jednoj bolnici koja se nakon dugo vremena, kako prije toga nije nigdje izlazila, pojavljuje na tulumu na nepoznatom brodu. Naravno, kako to uvijek biva, nešto polazi po zlu, ljude na brodu pohara smrtonosni virus te ih sve pretvori u zombije. Drugo jutro, Liv je pronađena na plaži, bljedunjava, mrtva i prretvorena u zombija. I to ne običnoga zombija kakve smo navikli gledati u horor filmovima. Ona je zombi koji ima neutaživu glad nad ljudskim mozgovima. A gdje najlakše doći do ljudskoga mozga? -Naravno, radom u mrtvačnici, gdje se nedugo nakon pretvorbe i zaposli.

Ono što je super kod ove serije jest činjenica kako je brza, zanimljiva, dinamična i nema dosadnih i ne popunjenih rupa. Na sam naziv serije sam isprva pomislila ''Koja će ovo biti glupost,'' no zapravo sam se navukla već pri gledanju prve epizode. Svakako se veselim izlasku novih epizoda jer sama radnja serije zna biti zaista nepredvidljiva.


LUCIFER

Serija koja govori o Luciferu, gospodaru pakla koji se nakon što izgubi motivaciju da bude gospodar pakla seli u svijet smrtnika, točnije Los Angeles. Tamo pokušava uživati u svojoj ''mirovini'', ali nakon opasnih događaja njegovo zanemarivanje svog izvornog posla mu počne stvarati probleme i tako uz pomoć mlade detektivke rješava slučajeve koji bi mogli riješiti njegov problem i konačno mu dopustiti da uživa u svom mirnom besmrtnom životu.

Sve što ima veze sa stripovima, dajte mi. Dobro, ne baš sve jer nisam sa svim adaptacijama najzadovoljnija no uglavnom sa većinom jesam. Lucifer je po meni jedna od najzanimljivijih serija koje pratim unazad dvije godine. Njegov lik je u potpunosti nepredvidljiv i duhovit. Tko bi rekao da vrag može zbijati šale na svoj i tuđi račun?! Iako su seriju osuđivali kako nije dobar primjer i tko-zna-što-još, ipak je dobila svoju 3. sezonu ove jeseni zahvaljujući dobroj gledanosti.


MIDNIGHT, TEXAS

Drama koja prati zbivanja u malom gradu Midnightu, koji je već stoljećima utočište za one ljude koji su drukčiji, čudniji i koji posjeduju razne nadnaravne sposobnosti. Tako se u Midnightu može sresti šarena paleta likova, poput vampira, vještice, svećenika, misterioznog ubojice, a može se naletjeti čak i na anđela. U tom se gradiću sklopio čudnovati savez između nadnaravnih bića i običnih ljudi. U središtu radnje je Manfred, koji posjeduje sposobnost komunikacije s mrtvima. Međutim, nakon nekog vremena kojeg Manfred provodi u Midnightu, iz sjene se pojavljuju paklene sile zla i situacija se preko noći mijenja. Izgleda kako je upravo Manfred onaj koji može predvoditi borbu protiv zla.

Nisam bila fan izgleda vampirskih očnjaka u True Blood seriji, a s obzirom kako je ova serija adaptacija istoimenog serijala knjiga spisateljice Charlaine Harris (nadam se da znate tko je ona i zašto spominjem True Blood), nisam očekivala mnogo od nje. Dala sam šansu seriji samo zato što je nadnaravne tematike, jebiga geek u meni ludi na te stvari, i nakon pregledanih epizoda koje su do sada prikazane, želim još. 


THE LAST TYCOON

Bilo je neophodno pet godina za ekransku adaptaciju “The Last Tycoon“, zadnjeg romana Francisa Scotta Fitzgeralda.
Najslavniji producent Hollywooda 30. godina, 20. stoljeća Monroe Stahr sanjao o posebnoj freski, što bi sublimirala “američki san” i uveličala njegovu, rano iščezlu suprugu- glumicu. Zapazio je buntovnog i tvrdoglavog Pata Brady, tadašnjeg vlasnika filmskog studija, koji je trčao iza uspješnih investitora i box officea.


Znai li vam išta ime Matt Bomer? Ne? A serija White Collar? Lagala bih kada bi rekla kako me privukla samo radnja ove serije jer iskreno prvo me privukao moj najdraži glumac, a potom radnja. Sve u svemu, povrh prekrasnih plavih očiju moram pohvaliti izvrstan prikaz stila iz 30ih godina i samu kompleksnost ove serije tj. njene radnje. Ukoliko volite stari Hollywood, onda je ovo idealna serija za vas.


OUTLANDER

Priča započinje završetkom Drugog svjetskog rata, tijekom kojeg je glavna junakinja Claire Randall radila kao medicinska sestra te svjedočila užasima i krvoprolićima rata. Tijekom svoje službe kao vojne doktorice, Claire se udaljila od svog muža Franka Randalla, koji predloži putovanje u Inverness u Škotskoj gdje bi se ponovno zbližili, a usput otkrili nešto više o povijesti obitelji Randall. Sve je išlo lijepo i krasno dok jedne večeri nisu odlučili promatrati ritual druida kod kamenja na Craigh na Dun. Sljedećeg jutra, Claire odlazi ponovno do kamenja u potrazi za ljekovitim biljem, pada nesvijest i — budi se skoro 200 godina ranije, u 1743. godini.
Ne znajući, Claire nailazi na bitku između Crvenih mundira i Škota gdje prvi put sreće Jacka Randalla, zapovjednika u britanskoj vojsci i dalekog pretka svog supruga. Iz bitke ju spašava James Fraser i odvodi je u dvorac Leoch gdje ju postavljaju za vidaricu u prostoriji u kojoj će s mužem 200 godina kasnije voditi ljubav. Bez obzira na veliki šok koji je uslijedio nakon promjene društvene sredine, Claire se odlično snalazi zahvaljujući muževom znanju o Škotskoj. U početku, svi misle da je Claire Beauchamp britanska špijunka, ali koristeći svoje liječničko umijeće stječe povjerenje cijelog dvorca.
Adaptacija romana Diane Gabaldon, remek dijela koje žene diljem svijeta naprosto obožavaju. Bit ću iskrena i reći kako nisam čitala knjige jer ih je za moj pojam previše i nekako mi se ne iščitava brdo stranica sa laptopa no ova serija je sve što su ljubiteljice njenog romana željele. Od samog odabira glumaca pa sve do predivnih scena koje su snimane u Škotskoj. Svakako vam preporučam ovu seriju ako ste ljubitelji povjesne fikcije.


YOUNGER

Nakon burnog razvoda od supruga kockara koji joj je ostavio svoje dugove, Liza Miller pokušava pronaći način kako bi uzdržavala sebe i svoju kćer Caitlin koja studira u Indiji. Slijedeći svoj san iz studentskih dana, Liza odluči pronaći posao u izdavačkoj kući, no shvaća kako joj njezine godine predstavljaju problem. Upoznavši mladog tattoo artista Josha koji misli da su Liza i on vršnjaci, ona odluči lagati o svojim godinama. Pretvarajući se da ima 26 godina, uspijeva dobiti posao asistentice u prestižnoj izdavačkoj kući Empirical Press, gdje joj je šefica stroga i pomalo zajedljiva Diana Trout.

Oduševljenje ovom serijom nadilazi sve one 20-minutne serije koje sam gledala. Zapravo, ovih dvadeset minuta je premalo za uzbuđenje koje ova serija budi u meni. Kao i po pitanju Outlander-a, doslovno se znam uloviti kako nekada plačem kada ju gledam koliko scene znaju dobro izvući emocije iz vas. Svakako ju preporučam, bit ćete mi zahvalni.

I sa ovom serijom smo došli do kraja. Ima tu još nekoliko serija koje vrijedi spomenuti ali nekako se držim svog zlatnog pravila pod brojem ''6'' pa ću tako i sada.


Imate li vi neku seriju za kojom ludite? Želim čuti što volite gledati.

Broj komentara: 5 :

  1. Cekala sam komentar na Game of thones.. mislim da sam jedina koja ne prati 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim, ali ono, ima povrh tog mnoštvo dobrih serija.

      Izbriši
  2. Obožavam serije i puno ih pratim. Imam i bilježnicu u koju zapisujem što sve gledam i kod koje sam sezone stala jer mi se često zna dogoditi da se izgubim u sezonama, posebno ako ih ima puno. Kad smo kod serije s puno sezona meni je Supernatural jedna jako draga serija i baš sam odgledala zadnju snimljenu 12 sezonu i fascinirana sam kako se nakon toliko sezona serija nije razvodnila :) Od tvog popisa gledala sam jedino Lucifera i serija je odlična, volim taj humor kroz odlične dijaloge koji se rijetko nalazi u serijama te ga je nemoguće ispričati, nego se baš mora pogledati serija da se dobije taj osjećaj. Ukoliko nisi gledala preporučam The 100. U početku serija djeluje dječje i dosadnjikavo, no što dalje ide baš se vidi kako se razvija u jednu seriju vrijednu gledanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Umjesto bilježnice nađi aplikaciju za mobitel 'TV serije' i tamo prati sve, lakše je.
      Supernatural mi je postao u početkom 11. sezone više too much i stala sam, dok mi je The100 isto postala malo glupava i stala sam.

      Izbriši
    2. Nisam ni znala da postoji aplikacija. Hvala ti :*

      Izbriši