srijeda, 2. kolovoza 2017.

Je li svaka kritika samo kritika?


Smatram kako je neke stvari bolje zadržati za sebe i u sebi dok ne pukneš k'o kokica. Na sreću još uvijek nisam pukla no željela sam konačno izraziti svoje mišljenje sa svjesnošću kako postoji mogućnost da će me se ''razapeti''.

Sa osmjehom na licu se sjećam onih starih dana, dana kada su blogovi bili poput neke vrste osobnih dnevnika. Taj blog je bio mjesto gdje se ljudi nisu bojali biti ono što jesu, otkriti svoje osjećaje i biti ranjivi prema onima koji ih čitaju. Bože kako sam znala otvoriti dušu i biti shvaćena, a najmanje od svega kritizirana u onom lošem smislu.

Danas je blog nešto sasvim drugo. On je mjesto koje ispunjava tvoje slobodno vrijeme, on je odskočna daska koja će tvoj hobi pretvoriti u nešto mnogo više ali i mjesto koje će biti pod konstantnim povećalom. To povećalo ne mora nužno biti loša stvar no svjesni smo kako će uvijek postojati ljudi koji ne mogu pomoći sami sebi, a da nešto ne komentiraju u lošem smislu i s lošom namjerom. Čak i ako toga nisu svjesni.

Činjenica jest da je danas sasvim normalno da osoba sjedne za svoj kompjuter i počne kritizirati nešto ili nekoga. Razlika je u tome što se neki objekt neće pobuniti i nećete mu povrijediti osjećaje no po pitanju osobe, živog ljudskog bića sa osjećajima, ne mogu vam sa sigurnošću reći isto.

Izvor: Swiish

Ljudi su danas jaki na riječima no to su uglavnom samo slova njihovih tipkovnica jer malen je broj ljudi koji će vam reći što misle o vama u vaše lice. Uzmimo za primjer naš Forum.hr. Forumi su oduvijek bili mjesto na kojima su ljudi mogli napisati svoje mišljenje o određenoj temi, podijeliti ga sa ostalima i prokomentirati nešto ukoliko se razvila diskusija. Danas, danas je to mjesto povećih kritičara i ''sudaca''.

Šanse da im se nećete svidjeti jer smatraju kako mislite da ste si bitne su velike. Možda im se neće svidjeti ni način na koji se izražavate ili čak štoviše, vaš naglasak. Malene pogreške pod njihovim su povećalom velike i neoprostive jer svi bi mi trebali biti savršeni pa tako niti prljave čarape nakon dugog dana neće proći nezapaženo.

Prema svim tim normama smatram da bi većina nas trebala zatvoriti blog i raditi ono u čemu smo dobri ili ono za što smo se školovali. Ili možda čak i tu trebamo kritičare i sudca?!



“Let me never fall into the vulgar mistake of dreaming that I am persecuted whenever I am contradicted.” ~ Ralph W. Emerson



Do idućeg čitanja.

Broj komentara: 9 :

  1. "Najjaci" su anonimci.
    Lako tako biti pametan i pljuvati po drugima.
    Treba stati iza svojih rijeci imenom i prezimenom, a malo je takvih.
    To dovoljno govori o tim osobama.
    Ali ne i o onima koje vrijeđaju.
    Ja kazem i smatram da ako nemam sto lijepo za reci tj napisati, ni necu.
    Necu nikada nikome ni u lice ni "skrivecki" ici ciniti nesto lose. Ako bas nesto moram reci, budem kulturna i ljubazna i kazem u lice sto trebam jer isto to i ja ocekujem od drugih.
    Ne treba se opterecivati
    negativnim i uvredljivim komentarima nepoznatih pojedinaca.. Tebi to ne smije pokvariti dan iako to njima uljepsava njihov(ocito).
    Zato ja volim reci da su misljenja k'o guzica(da oprostis), svi je imaju 😂😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene to ne pogađa niti najmanje, niti me vrijeđa.. samo mi radi reklamu (pa čak i ako je loš komentar). Možda bi me prije povrijedilo, kada sam bila mlađa, ali sada gledam na te stvari drugačije.

      Nismo svi isti i znam osobe koje takve stvari iznimno diraju, mislim da mene stalno netko blati bez imalo muda da mi to kaže u lice, poludjela bih. Sve u svemu, slažem se sa tobom :)

      Izbriši
  2. Slažem se u potpunosti. Još sam nova u bloganju i za sada nisam doživjela nevativne komentare, ali moram priznati bez obzira što mi je to hobby da bi me pokolebali. Iako imam godina iza sebe jako sam emotivna osoba. Ok mi je izreći svoje mišljenje o nećemu, ali ne sa namjerom da se nekoga vrijeđa. Neki se malo previše uzdižu iznad ostalih i prikazuju se superiornim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek će se naći netko tko misli da je bolji od svih. Kad dobiješ krila (ili si ih sam dodijeliš) lako je letjeti visoko.

      Samo polako i naprijed.

      Izbriši
  3. Draga Silvija, prije nego što sam stigla do dijela posta gdje spominješ Forum.hr znala sam da ćeš ga spomenuti! Počela sam ga povremeno pratiti prije pola godine i svaki put kada odem tamo upropastim si dan. To je postalo mjesto gdje nas sve gledaju pod povećalom, a najmanje komentiraju naše postove što je primarno u svemu ovome. Zločestih ljudi je uvijek bilo i uvijek će ih biti! ne treba se njima opterećivati, jer s druge strane ima toliko divnih osoba koje nas prate

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je bilo neizbježno, ali ipak sam suzdržala #zlicu u sebi i ostala prizemljeno pristojna. :) Često sam znala otići prije tamo i uključiti se u neku diskusiju kada sam smatrala da je uredu no određene teme su se pretvorile u sudnicu.
      Sada samo svratim kako bih vidjela da se ama baš ništa nije promijenilo i da su ljudi još zlobniji.

      Slažem se. I vjeruj, ne opterećujem se ali bilo je neizbježno napisati ovaj post konačno.

      Izbriši
  4. Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an email.
    I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing.

    Either way, great website and I look forward to seeing it
    grow over time.

    my web blog: lasertest

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hello.
      Yes I have, contact form is on the right side

      Izbriši
  5. Iako sam relativno nova u blogosferi, trudim se ne dozivljavati negativne komentare i kritike. Uglavnom pisem ono sto mi se pise i blog mi dođe kao nekakav ispušni ventil. Da si ne znam koliko dobar i stručan u onome što radiš, uvijek će se naći "kritična" skupina dežurnih kritičara 😉 Uvijek kažem-okušaj se i ti u pisanju pa tek onda komentiraj druge. Ako mi se nešto ne sviđa, ne reagiram, već odem tražiti teme i blogove koji će mi se svidjeti.

    OdgovoriIzbriši