utorak, 3. listopada 2017.

VIDEO: Moja kolekcija paleta


U posljednjem videu sa mojom makeup kolekcijom pročitala sam komentar kako sam samo brzo proletjela preko paleta koje posjedujem pa sam tako sa vama odlučila podijeliti jedan video u kojem bi vam predstavila sve svoje palete.

Naravno, potrudila sam se reći što više o njima u nekom što kraćem vremenskom roku kako video nebi bio predug. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, slobodno ih ostavite dolje u komentarima.



Posjedujete li koju od ovih paleta? Ima li neka da vam je na wishlisti?

4 komentara :

  1. Koja je po tvom iskustvu najizdržljivija ambalaža ovih paleta jer meni redovito SVE padne redovito kada tada, koja je najosjetljivija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni rijetko koja padne, ali gle, Sleek je pri padu puknuo.. za ostale ne znam jer jaaaako pazim da ne padnu.

      Izbriši
  2. Da budem iskrena, ne posedujem ni jednu paletu nazalost, tako da ti zavidim i toliko si sve dobre da ni ne znam koju bih za sebe izabrala. ♡

    OdgovoriIzbriši