četvrtak, 12. listopada 2017.

Recenzije kratke, recenzije slatke #2

S obzirom na vaše zanimanje za ovakav tip recenzija i samu činjenicu kako je mnogo proizvoda o kojima bih vam pisala, ali nažalost ne i čitav post, stoga smatram kako bi bilo i više nego uredu nastaviti sa ovom rubrikom. Hoćemo li?!


OLIVAL NATURAL Ružmarin i limun šampon
Ovaj šampon sam prvi put dobila na testiranje tek kada se linija šampona za kosu pojavila na tržištu, dakle ima nekoliko mjeseci. S obzirom kako mu nisam htjela posvetiti cijeli post i zamarati vas time je li uistinu dobar ili nije, ova rubrika je i više nego idealna.

Moj odnos sa svim šamponima za kosu je uglavnom podjednak; određen vremenski period su mi izuzetno dobri i zatim mi počnu mastiti kosu nakon dugoročnog korištenja. Upravo tada je vrijeme da ih počnem rotirati, uglavnom imam njih tri i svaki mjesec perem kosu sa drugim.

Natural Ružmarin i limun šampon namijenjen je za njegu normalne i masne kose jer ulje ružmarina umiruje i potiče regeneraciju kose i vlasišta, a eterično ulje limuna prirodno isušuje i smanjuje rad žlijezda lojnica i na taj način djeluje tonizirajuće te zatvara pore čime se smanjuje mašćenje kose. Njegov miris je nešto specifično i iskreno, nije mi sjeo ali izguram to nekako upravo zbog toga što kosa doslovno ''škripi'' nakon što isperem šampon sa nje. Meni to nekako uvijek ostavlja dojam da je baš čista, a izuzev toga potrebno je vrlo malo dozirati šampon kako bi se čitava (poluduga) kosa zapjenila.

Cijena šampona je 40kn i ja sam nedavno kupila drugu bočicu.



H&M kistovi
Do sada nisam imala potrebu kupovati kistove koji nisu Zoeva ali ovi kistovi su me jako zaintrigirali kada sam ih vidjela u H&M trgovini i to još na popustu od 50%. Nemojte me pitati kada je to bilo jer zasigurno ima par mjeseci.

Povrh svih kistova za lice, uzela sam Medium i Large kistove za blendanje sjenila jer kistova za oči nikada dosta. Jedan veliki faktor koji je ujedno bio i glavni razlog zašto sam ih kupila jest mekoća dlačica na kistovima. Nažalost na samoj ambalaži u kojoj su došli nije bilo deklaracije tako da zaista ne znam od čega su načinjeni ali rekla bih da više naginju nekoj prirodnoj dlaci nego sintetičkoj.

Rade li posao za koji su namijenjeni? Svakako. Srednji kist svakako može lijepo blendati sjenila iako ga ja koristim više za nanošenje baznog sjenila i prijelaznog u pregib oka dok je veliki nešto teže koristiti ali njime svakako možete odraditi završno blendanje.

Cijena ovih kistova pojedinačno je bila 15kn sa popustom, dakle 30kn puna cijena.



AURA umjetne trepavice
Sa umjetnim trepavicama vjerujem da smo se svi mi sreli, uglavnom to budu one za po 1$ sa eBay-a no vjerujem kako se sa onima nešto kvalitetnijima nisam srela dok nisam dobila jedne od AURE.

Prve trepavice koje sam imala prilike isprobati bile su 04 Miaou Miaou* i mislila sam kako će za mene ipak biti previše dramatične pa sam tako kupila i 01 Naturaly Great. Hoćete čuti zajeb? Na kraju su mi ove druge koje sam kupila ipak nekako preobične i za svaki dan, ali dobro. Sve u svemu volim nositi oba para jer su jako kvalitetne i mogu se nositi više od jednom. Zbog prozirne trakice su gotovo neprimjetne ako ih nanosite bez da povučete crtu sa eyelinerom, a i povrh toga se zaista lako lijepe, sa AURA ljepilom naravno.

Cijena jednog para je nekih 35kn.



ESSENCE InstantVolumeBoost maskara*
Imam jedan problem s ESSENCE maskarama, prelako ih osudim i tu se gadno prevarim. Mora da je to neki problem kod mene jer imam jednu maskaru kojoj sam već duže vrijeme vjerna pa sve ostale lako otpišem no da se ispravim.

Povrh ESSENCE DramaticVolume Unlimited maskare, koju obožavam, ova nova maskara ju je u potpunosti nadmašila. Ne znam jeste li znali no najčešće koristim barem dvije maskare na trepavicama kako bi ih podigla i dodatno naglasila no sa ovom maskarom je samo ona dovoljna koliko mi podigne i naglasi trepavice, čak i preko naočala. Doslovno me ostavila bez daha i vjerujte mi na riječ da za mene, koja gotovo svaki put prije nanošenja maskare uvijam trepavice, s ovom maskarom to nije potrebno.

Njena cijena je 26kn i mislim da slika govori dovoljno.





Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Koji su vaši dojmovi ukoliko jeste? 
*PR uzorak


4 komentara :

  1. Isprobala šampon i zadovoljna sam, i ja trošim drugu bočicu baš :) ostalo nisam, čini se ok :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovu Essence maskaru i potvrđujem da odlično naglasi čak i moje "jadne" trepavice. Problem je što je maskara "previše morka" tj. uvijek moram dobro otresti kist jer inače kada je nanosim maskare ima po svuda. Imaš li i ti isti problem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično. Nekada ju nanosim čim izvučem aplikator, ali nekada uklonim višak o poklopac.. ovisno jel želim preciznije ili ne.

      Izbriši