petak, 6. listopada 2017.

Kako sam zaje*ala #AVONMakeupChallenge


Kao da je bilo jučer kada sam dobila poziv da sudjelujem u novom projektu koji je AVON, zajedno u suradnji sa FASHION.HR-om, organizirao za nas blogere. Voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja Lucija Josipović preko linije mi je objasnila o čemu se radi i kako bi to trebalo izgledati.

Svaka od nas osam dobila je svoj par i tako smo bile podijeljene u četiri duela, ako to možemo tako nazvati. Snimanje se održavalo 04. lipnja u redakciji FASHION.HR-a i svaka od nas je imala određen raspored snimanja. Kako smo Sara i ja bile druge na redu, tako smo se uputile prema redakciji i oke, priznajem, izgubile smo se malo.


U redakciji su nas ni više ni manje otvorenih ruku dočekali Jure Perišić i Lucija Josipović. Prije svega smo se polako i pobliže upoznali sa svojim zadatkom/izazovom, a zatim smo krenuli sa pripremama. S obzirom da je svaki par imao određeno vrijeme kada snima tako je pravilo bilo da za to vrijeme samo taj par bude unutar redakcije, što je po meni bilo i više nego fer.

Uz malo pripreme, i odabira koja će prva ugrabiti koji proizvod, te čvrste ruke vodilje Jure Perišića, uz budno oko Lucije Josipović, Sara i ja smo se konačno opustile i počele sa snimanjem.


Po završetku samog snimanja shvatila sam kako sam pretjerala sa rumenilom ali i ružem te smo prije završnog photoshoot-a imale vremena korigirati neke od sitnih pogrešaka koje smo napravile. I ja naravno nanijeti maskaru.

Ono što volim i na što sam navikla prilikom dugogodišnjih snimanja je čvrsta vizija fotografa i onog što se od mene očekuje. Uz verbalne upute neposredno prije slikanja Sara i ja smo pojedinačno, a zatim i zajedno, odradile photoshoot bez greške.


Kao osoba koja ljeti izbjegava nositi podlogu na licu, jedva sam čekala da snimanje u potpunosti završi kako bi bila u mogućnosti ukloniti ju. Naravno, Lucija i Jure su mi se smijali kada sam od sreće počela skakutati jer sam znala da smijem sve to skinuti sa lica. Nepotrebno je napominjati kako je na dan snimanja vani temperatura bila preko 35°C.

____________________________________
Naš produkt snimanja možete vidjeti niže, a ukoliko se odlučite sudjelovati i ući u darivanje koje vam je omogućio AVON, posjetite Facebook stranicu FASHION.HR-a i mišem pređite preko znaka "like" kako biste određenim smajlićem sa slike posta glasali za Saru ili mene.





Za kraj, pohvale ekipi FASHION.HR-a ali i našoj Luciji Josipović koja se uvijek brine o nama da smo zadovoljne ali i hidrirane i site.

Hvala!

©2017 Jure Perišić

Nema komentara:

Objavi komentar