srijeda, 20. siječnja 2016.

AVON Hidrokolor Perfectly Matte ruževi

Avon je jučer (19. siječnja) službeno predstavio novu liniju matiranih ruževa pod imenom Hidrokolor Perfectly Matte. Nažalost, nisam bila u mogućnosti prisustvovati eventu i podružiti se svojim blogokolegicama i divnoj Luciji Josipović no sa zadovoljstvom ću vam predstaviti 15 predivnih nijansi.

Prije svega vrijedi istaknuti kako je ovo je druga po redu linija matiranih ruževa koju je Avon predstavio tržištu. Prvu nisam imala prilike isprobati tako da nisam u mogućnosti napraviti neku usporedbu. Isto tako bih napomenula kako sam se podosta namučila sa swatchevima nijansi stoga se nadam kako mi nećete zamjeriti ako koja slika nije dovoljno oštra.



AMBALAŽA
Novi ruževi dolaze u crno-matiranoj ambalaži koja u sebi sadrži 3,6g. Sa donje strane vidljive su nijanse tj. njeni nazivi dok sa gornje strane možete vidjeti izgled nijansi kroz prozirnu plastiku.



O RUŽEVIMA
Avon ističe kako baršunasta formula ruževa obećava hidratizaciju, dugotrajno i potpuno prekrivanje usana te mat boju.


Pigmentacija ruževa varira od nijanse do nijanse, naime svijetlije nijanse su uglavnom slabije pigmentirane dok su one tamnije nešto jače. Isto tako vrijedi spomenuti kako trajnost ovih ruževa također varira. Svijetle nijanse nekako kraće izdrže na usnama dok one tamnije mogu izdržati 4-5 sati bez popravaka. Ruževi su sami po sebi hidratantni i ne isušuju usne kao što to rade drugi te prilikom nanošenja novoga sloja tj. popravljanja nećete imati onaj osjećaj "težine" novoga sloja.

Dolazimo do onog bitnog pitanja, kako se ovaj ruž ponaša na rubu sluznice usana? Već pri prvom nanošenju svijetlijih nijansi mogla sam primijetiti kako one dodatno naglašavaju sluznicu bez da sam čekala neko vrijeme dok su se one tamnije znatno bolje ponašale. Kod tamnijih se uz rub sluznice zadebljao ruž tek nakon 3-4 sata i tako ju počeo naglašavati (nijansa Red Supreme).

Posh Petal ~ Ideal Lilac ~ Splendidly Fuschia ~ Adoring Love ~ Berry Blast











***

Coral Fever ~ Vibrant Melon ~ Ruby Kiss ~ Ravishing Rose ~ Red Supreme










***

Peach Flatters ~ Pure Pink ~ Perfectly Nude ~Au Naturale ~ Marvelous Mocha













MOJI DOJMOVI 
Krenut ću od pigmentiranosti s kojom sam vrlo zadovoljna ako gledam na nijanse koje mi odgovaraju i koje već sada svakodnevno koristim. Trajnost ovih ruževa je nešto što mi također odgovara i nemam nekih primjedbi na nju jer je ruž uspio preživjeti bez ikakvih popravaka (uz piće) 3 sata. Naime Avon spominje kako je finish ovih ruževa mat na što bih ja rekla kako to nije u potpunosti istina jer je on nekako više kremast i bez onog sjaja koji je prisutan kod klasičnih ruževa. Jedan veliki plus ide za osjećaj kojeg pružaju ovi ruževi, on definitivno nije suhi mat osjećaj kojeg većina mat ruževa ostavlja na usnama prilikom njihova nošenja na usnama.
Miris ovih ruževa je nešto što podsjeća na moje djetinjstvo u Njemačkoj. Ne znam koliko ste upoznati tj. koliko ste jeli gumene bombone kada ste bili manji no ovi ruževi mirišu na voćne Haribo bombone. U potpunosti!

Ono čime sam jedino pomalo razočarana je ravnomjerno nanošenje svijetlijih nijansi. Okej, nisam fan istih i kao što ste mogli primijetiti i ne laskaju mi baš na usnama no nanošenje je živi užas. Moje usne su trenutno dosta suhe iako ih njegujem, pilingiram i što-već-sve-ne ali osim što se teško ravnomjerno nanose one također ističu svaki urez na usnama (ili kako to već zovete). Jedini plus su crvene nijanse koje se predivno nanose i zapravo klize pri samom nanošenju. Divota.


Sve u svemu ovim ruževima dajem 9/10 i svakako ih preporučam ukoliko si ne možete priuštiti neke skuplje mat verzije poznatih brendova. Ova linija dostupna je od D A N A S u novim Avon katalozima i ruževi su sniženi 50% pa je tako njihova cijena 25kn.


                         Biste li voljeli isprobati ove ruževe? Koja vam se nijansa najviše sviđa?
*PR uzorak

Broj komentara: 18 :

  1. Meni si ih prodala....Ova zadnja 3 su mi na buy tommorow listi ;)
    Slike su ti prva liga! Baš su mi posebne nekak!

    OdgovoriIzbriši
  2. O da. Svakako bih ih voljela isprobati. I hoću. Naručit ću si koji ruž iz novog kataloga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Već sam si naručila Mochu :D Nadam se da mi se neće ponašati kao tebi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, ja sam najoduševljenija crvenim nijansama.

      Izbriši
  4. Nekako se ne nalazim u ovim nijansama, fali mi neka nijansa mesa. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ambalaža i nijanse su mi divne, a tebi sve i jedna dobro stoji! :)
    Po onome što vidim na swatchevima slažem se s tobom da nisu mat, podsjećaju me na Catrice Ultimate colors - nemaju sjaj, ali su kremasti. :D
    S obzirom da obožavam Ultimate colors, moram ugrabiti i par komada Avonovih. :P
    Vibrant melon i Peach Flatters <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitivno fale mauve nijanse... Mocha mi je divna, makar bih voljela da je tamnija, i par ovih crvenih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto tipa 'Satin mauve' kao stara Essence. Ah... Mocha mi je pretamna, a da je tamnija bila bi poput Mocha-licious od Wnw

      Izbriši
  7. nijanse su mi odlicne :D voljela bih imati sve :D
    GIVEAWAY na mom blogu: http://mystiquel0ve.blogspot.ba/2016/01/himalaya-herbals-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Na tebi su svi super, a na meni su posh petal i perfectly nude grozne xD Najviše volim ravishing ruby i berry blast :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, nisu. Ove svijetle su živi užas na meni.. Berry Blast i Red Supreme su mi VRH!

      Izbriši
  9. Sutra mi dolazi Avonov paket i jedva čekam vidjeti ruževe, mada sam isprobala testere i oduševila se! Uzela sam Marvelous Mocha i Ravishing rose nijanse! <3

    OdgovoriIzbriši