ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

OOTD #2: Keep me W A R M

Trudim se uloviti neki ritam ovih fashion postova, ali po mom skromnom mišljenju nekako nisam u potpunosti zadovoljna sama sa sobom i realizacijom istih. Priznajem, sasvim sam nova u ovome i možda sam suviše samokritična no ono što zaista želim je pobliže predstaviti odjeću koju se zaista isplati kupiti online, a da je po povoljnijoj cijeni.

***

Za današnji look zaslužna je online trgovina Romwe za koju sam puno puta do sada čula ali nikada nisam imala prilike naručiti nešto sa nje. Moram priznati kako je puno teže naručiti nešto sa nje jer za razliku od SheIn-a nemate uvid u recenzije kupaca niti kako sam proizvod izgleda uživo stoga možete pretpostaviti kako je ovo bila jedna velika kocka... koja se naposlijetku isplatila.

Pončo sa kapuljačom zaplijenio je moju pažnju od prvog trenutka kada sam ga ugledala jer do sada nikada nisam imala takav, a ono što je bilo još neobičnije jest to što ima i kapuljaču.


Do sada sam u svom ormaru imala samo jedan pončo, i moram priznati da skuplja prašinu već nekih pet godina. Zašto? Ne znam ni sama, očito mi se nikada ne uklapa no krenimo sa hvalospjevima novog čuda topline.
Iz Romwe-a navode kako je ovaj pončo načinjen od vune i moram se složiti sa tim. Ova vuna je nešto najtoplije ikada! Uvijek sam skeptična glede stvari koje ne vidim i ne opipam već eto naručim ovako, ali zaista sam ostala iznenađena kada sam primila u ruke ovaj pončo. Čak ga znam imati na sebi u stanu kada mi iza 22h ugase grijanje, a ljena sam uzeti deku i pokriti se. Da, dovoljno me grije on sam.


Mislim da je nepotrebno reći koliko je bitno zimi imati nešto što je uistinu toplo i grije, bez obzira izgledalo ono -in- ili ne, jer kada temperatura padne ispod 0.. želite da vam bude toplo. Ovaj pončo je za mene zaista maleno čudo topline i ne mogu bez njega nikuda. Ukoliko ne nosim pulover onda obavezno ide samnom.


Majica ~ H&M
Pončo ~ Romwe
Traperice ~ No name
Čizme ~ Amadeus


Mislite li da se isplati ulagati u ovakav komad odjeće? Kako vi gledate na ROMWE stranicu? Jeste li ikada surađivali sa njima?
*PR uzorak
©2016 Marin Španić, Bjelovar

Broj komentara: 6 :

  1. Divan je i dobro ti stoji! Samo mi nije jasno zašto ti isključuju grijanje? :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, čak izgleda fenomenalno na kožnjak :D (i to stariiii mamin iz 90ih). Zato jer živim u zgradi i svima isto grije.

      Izbriši
  2. Zadnja slika je super :) Nemam niti jedan pončo jer to nije moj đir, ali ovaj zbilja izgleda udobno, a i kapuljača je fora :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnja je zaista i bila zadnja prije nego li sam se smrznula xD Ma pretoplo i preudobno!

      Izbriši
  3. fora slike, al bolje bi bilo da si se slikala po danu da ga stvarno vidimo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost vremenski sam ograničena kada post mora biti na blogu, a pored obaveza koje su prije svega bitnije.. ne mogu birati baš.

      Slike su odrađene sa profesionalnom opremom i fotografom, kao i OOTD prije tako da vjerujem kako je kvaliteta daleko dobra. Eto, ne mogu svima udovoljiti.

      Izbriši