utorak, 12. siječnja 2016.

MAC Retro Matte Liquid Lipcolours


Posljednjih, ako se ne varam, mjesec dana cijela blogosfera (doslovno mislim cijela) bruji o novoj liniji MAC tekućih ruževa. Kakvi su? Nanose li se lako? Kakva im je postojanost? Moram priznati kako mi je bilo iznimno drago dobiti priliku i isprobati primjerak iz Retro Matte Liquid Lipcolours linije pa čak i ako je nijansa u potpunosti izvan moje komfort zone. Ooo da!


AMBALAŽA
Kao i svaki drugi ruž ovaj također dolazi u matiranoj crnoj kutijci.. jedini izuzetak je taj što je ovaj ruž veći pa je tako i ambalaža nešto veća od uobičajene. Što se tiče same ambalaže proizvoda, ona je nešto drugačija no u neku ruku i dalje drži tu svoju eleganciju i profinjenost jer kao što možete vidjeti, na sebi ima prepoznatljivi poklopac MAC ruževa. Jedina iznimka je što se poklopac ovoga ruža otvara odvrtanjem, a ne povlačenjem te dolazi u količini od 5ml.



SASTAV


O RUŽEVIMA
Ovi ruževi biti će dostupni u samo 15 nijansi, a na sve njih možete baciti oko ovdje.

Krenimo sa teksturom koja je dosta kremasta, zapravo je poput neke paste (ili kako bi ja to opisala, znate ono kada miješate gips za ukrasne odljeve, e baš takve je teksture [profesionalna deformacija, šta ćete]). Što se tiče procesa nanošenja ovog tekućeg ruža, tu vam moram reći kako ćete morati biti jaaako brzi i precizni jer se on vrlo lako nanosi no iznimno se brzo i suši. Vrlo je kratak period u kojem zapravo možete korigirati nepravilnosti. Osjećaj nakon nanošenja? Nema ga jer je ruž vrlo lagan i nimalo nemate onaj osjećaj zatezanja. Njegova trajnost na mojim usnama bila je od 4-5 sati bez ikakvih korigiranja, uz jelo i piće.


Ono što većinu cura zapravo zanima jest kako se ovaj ruž ponaša na usnama i samoj sluznici istih.. zar ne?! Što se tiče ponašanja na usnama, ruž je ja mislim najmatiranija stvar ikad (barem meni) i mnogi bi pomislili kako se možda nakon određenog vremena počne trusiti sa usana no bili bi u krivu. Ovaj ruž se ne trusi, ali nekako klizi sa njih i ostavlja blagi 'tint'. A sad sluznica.. eh, mislim da ste svjesni činjenice kako smo svi različiti pa tako i što se tiče ove pojedinačne stvarčice. Moja donja usnica je malo punija i nekako više pogurnuta naprijed pa je tako i moja sluznica više vidljiva kada nanosim neke jarke ruževe. Prilikom nanošenja ruža i prvih sat do dva, sve je to izgledalo isto no nakon toga se nekako počeo nakupljati uz rub sluznice. Vjerujem da je tako sa svakim ružem, barem meni je kada su u pitanju mat ruževi.



MOJI DOJMOVI
Iako sam isprva bila pomalo ''šokirana'' nijansom koju sam dobila, već pri prvom nanošenju se taj ''šok'' pretvorio u oduševljenje. Zašto?

Već duže vrijeme tražim neku rozastu nijansu koja će se lijepo isticati na mojim usnama i zapravo nikada nisam pomislila da će to biti upravo ova ''drečavo'' (kako bi ju neki nazvali) roza. Dosta lijepo ističe moju blijedunjavu put bez da izgledam kao neki klaun.
Nakon prvog nanošenja sam primijetila kako su moje usne dosta suhe tako da preporučam večer prije i nakon nanošenja usne dobro hidratizirati.

Sve u svemu, ja sam vrlo zadovoljna i velika je mogućnost da ću izdvojiti tih 189,90kn za još barem jednu nijansu (moj novčanik već plače uz Heroine i Viva Glam I - A45).

Izgled ruža na usnama uz pomoć blica


Kako vam se čine ovi ruževi? Biste li izdvojili malo veću svotu za njih? 
*PR uzorak

Broj komentara: 16 :

  1. Predivan je :) Baš me zanima kakav će meni biti, sutra ga isprobavam, uzela sam Oh Lady :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Negdje sam čitala da jako isušuju usne, što mi se ne sviđa ni malo. :( Ni ambalaža mi se ne sviđa, iako to nije toliko bitno. haha
    Inače mi je Oh Lady predivna nijansa. <3 Tvoja nijansa mi je isto lijepa, baš takve nijase koje nikada ne bismo kupile najviše nam odgovaraju. haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isušuje usnice kao i svaki mat ruž, barem meni.. nisam probala ostale tekuće mat ruževe ali u usporedbi sa običnima, dođe na isto. Ne može biti mat i ne isušivati, haha.
      Slažem se.

      Izbriši
    2. Ma ne normalno, nego baš da luđački isušuje hahahah kako se bolje izraziti?
      A i ne bih rekla da svi isušuju, barem meni ne. :D

      Izbriši
    3. Ha gle, moje ne isušuje luđački.

      Izbriši
  3. Bojaaa!!! *.*
    Ja bi voljela kupiti Tailored to Tease, Matte with Love i High Dramu :)
    Zavidim vama Zagrebčankama što vam je Mac blizu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja je nešto... hrabro.
      Nisam ti ja iz Zagreba, ali kada odem, svratim ako nešto mislim uzeti.

      Izbriši
    2. Onda sorry, bila bi dala ruku u vatru da si iz Zg :) kako god, vjerojatno si bliže nego ja iz Ri ;)

      Izbriši
  4. Meni se jako sviđa, nijansa je wow i bit će prava za proljeće i ljeto!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam samo svratila da napišem kako ti jako lepo stoji, ali ja lično ga neću kupiti :D Trenutno sam luda za jednim brendom i jednom posebnom nijansom i ne mogu dočekati da ga se dograbim :D

    OdgovoriIzbriši