petak, 8. siječnja 2016.

OOTD #1: Shades of G R E Y

Već duže vrijeme želim pomaknuti granice bloga, proširiti se na sve aspekte ljepote koji me zanimaju i jednostavno pustiti svojoj mašti i kreativnosti na volju. Danas je konačno došao taj dan i sa zadovoljstvom vam mogu predstaviti novu rubriku na blogu pod nazivom 'Moda i lifestyle'.

U novoj rubrici moći ćete pronaći raznorazne postove poput modnih outfita, izvještaja sa beauty evenata i tema koje su usko vezane sa našim načinom života. E sada, s obzirom na to kakvo nas vrijeme ovih dana služi ili čak štoviše, ne služi, svoj prvi fashion post odlučila sam ipak snimiti unutar četiri zida jer bih se u suprotnom doslovno smrznula.
_ _ _ _

Za današnji look zaslužna je online trgovina SheIn sa koje sam nedavno crpila ideje prilikom izrade svog prvog fashion posta. Ako ste pogledom preletjeli preko njega onda ste mogli primijetiti kako sam se posebno zaljubila u nekoliko haljina koje bih vrlo rado imala u svome ormaru... i gle čuda, jedna od njih je našla svoj put ka meni.

Duga ''naborana'' haljina dubokog V izreza zapravo je jedna od prvih koje sam ugledala i zaista poželjela imati jer je upravo ona san svake visoke cure. Zašto ističem ovo ''visoke'', upravo zato što ova haljina dodatno naglašava dugu liniju svojom dužinom.


Više stvari čine ovu haljinu idealnom za sve prilike, prva od njih je sam materijal. Priznajem, teže ju je obući zbog njene čvrste gume koja se nalazi sa obje bočne strane (svakako preporučam da ne uzimate veličinu na -blef- već se propisno izmjerite) no sam materijal u dodiru s kožom je nešto divno.
Da budem iskrena, očekivala sam -žnj- kvalitetu jer do sada nikada nisam naručivala odjeću preko online stranica i gledajući kako ljudi zapravo dobiju ono što ne žele ili nije ni približno slično onome što su naručili, bila sam skeptična. Čak mislim kako niti jedna moja majica nije toliko udobna za nositi, zaista. Druga stvar je dužina haljine koja me vraća na laskanje nama višim curama. Drage moje, možete ju nositi na poslovni ručak tako što ćete ju povući lagano do koljena i tako smanjiti nabore (koji su treća stvar što haljinu čine idealnom) ili ju povući do željene dužine iznad koljena, povećati broj nabora i dodati kožnu jaknu za neki večernji izlazak. Zar nije multifunkcionalna?!


Zaista je malo reći koliko volim ovu haljinu. Lažem, zaljubljena sam u nju preko ušiju i jedva čekam prošetati ju gradom stoga vam ju od srca preporučam. E i može jedan dogovor, nemojte baš da se dogodi da se nađemo u istoj prostoriji i obje nosimo baš ovu ljepoticu... šalim se, svakako se nadam tome.
P.S. Umalo zaboravih spomenuti kako se donje rublje nimalo ne ocrtava preko haljine, što vjerujem da je bitno. 


Haljina ~ SheIn
Cipele ~ Roberto
Ruž ~ MUR Iconic Pro [Duel Matte]


Iiii kako vam se čini moj prvi fashion post? Jesam li se previše raspisala? Sviđa li vam se haljina? Jeste li očekivali kakvog Christiana Greya? 
*PR uzorak
©2016 Marin Španić, Bjelovar

Broj komentara: 5 :

  1. Uvijek mi je drago kada se pojavi neka nova rubrika na beauty blogu. Ti si mlada, prekrasna djevojka i ova haljina ti stoji savršeno <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Haljina baš po mom guštu!
    Linija perfektna! :D

    OdgovoriIzbriši