srijeda, 29. travnja 2015.

Born Pretty Store #1 | Sugar Box Face highligter/Paleta/Baby Gaga ruž


Volim naručivati online, ali na svoju sreću ne radim to samostalno jer kada bih imala svoj račun.. znate i sami kako bi to bilo, ili kako kod nekih već je. Vjerujem da mi je bolje naručiti preko nekoga što mi je u trenutku potrebno i tako se lišim nepotrebnog trošenja prijeko potrebnijih novaca. Suradnju sa Born Pretty online trgovinom sam sklopila prije nešto više od mjesec i pol te moram reći kako imam samo riječi hvale za njih i njhovu suradnicu Aliciu.

Dakle prije nego sam išta naručila, na raspolaganje sam dobila $10 i link na stranicu sa koje sam mogla odabrati što želim recenzirati. Kako do sada nisam imala prilike isprobati highlighter, tako sam se odlučila za onaj u sticku. Što se tiče sjenila koja su bila u ponudi, za oko mi je zapela paletica od pet sminner nijansi. Za kraj, nisam mogla odoljeti ružu koji me naprosto mamio svojom ambalažom i nijansama koje ima u ponudi.


SUGAR BOX FACE Highlighter*
Highlighter dolazi u crnoj kartonskoj kutijci na kojoj je sa prednje strane otisnut -SUGAR BOX FACE- naziv, pa tako pretpostavljam da je to i pravi naziv jer na stranici takav ne postoji. Nadalje, izuzev kineskih/japanskih slova/hijeroglifa jedino što je razumljivo jest da highlighter dolazi u nijansi broj 01 i da se mora potrošiti u roku godinu dana od otvaranja.

Sam highlighter se nalazi u sjajno crnoj ambalaži na kojoj je ponovno otisnut naziv te na samom dnu i broj nijanse. Po meni je minimalizam zapravo nešto što je najidealnije za izgled nekog proizvoda. Prilikom otvaranja poklopca može se primijetiti kako je proizvod još dodatno zaštičen sa poluprozirnim čepićem što je veliki plus za tako jeftin proizvod koji je zapravo naizgled sve samo ne jeftin.


Dostupan je u dvije nijanse koje se razlikuju po broju, 01 i 02. Moja nijansa je 01, kako sam prethodno gore spomenula i ona je blago roza sa satenskim finishem. Tekstura highlightera je kremasta, gotovo poput ruža i preporučljivo je da se nanese/natapka prstima umjesto direktno iz ambalaže. Što se tiče mirisa, lagano se može osjetiti neki nježni neodređeni miris ali to je ono, jedva jedvice.

Highlighter dolazi u količini od 70g i njegova cijena je $7,56 no uglavnom zna biti na akciji po cijeni od $5,44 ili čak i niže.


Moji dojmovi za ovaj highlighter su sasvim solidni jer ga nemam s čime usporediti. Otkako sam ga nanjela dao mi je baš neki lijepi sjaj obrazima i držao je sve dok ga nisam uklonila sa lica, dakle nekih pet do šest sati. Činjenica da nije oksidirao niti se obrisao je odlična ako gledamo njegovu cijenu. 

Ocijena: 8/10


MAKEUP LIGHTWEIGHT Eyeshadow Palette*
Paleta koja sama po sebi nema neki naziv dolazi u rozo-srebrnastoj kartonskoj kutijci na kojoj iskreno samo razumijem da je paleta sjenila, količinu sjenila koje sadrži te da nije testirana na životinjama. Za sve ostalo trebam stručnjaka za kineski jezik.

Što se tiče same ambalaže u kojoj dolazi, ona je plastična i sa svoje prednje strane ima prozirno stakalce kroz koje se mogu vidjeti nijanse koje sadrži. Nažalost, ambalaža je dosta slabašna i vidi se da je nekvalitetna jer se dosta lako otvara i zatvara što joj po meni nije neki plus. Prilikom otvaranja može se primjetiti kako se unutar ambalaže na poklopcu nalazi ogledalce, dok se sa donje nalazi pet shimerastih sjenila.


Tekstura sjenila također nije nešto što bih pohvalila jer se dosta teško nanose, tj. teško ih je pokupiti kistom, a još teže prstom. Prilikom kreiranja looka sa ovom paletom, morala sam čak i zagrebati drugu nijansu jer ju nikako nisam mogla pravilno ''ugrabiti''. Zapravo, na sjenilima se stvara taj neki zaglađeni sloj pa se tako teško koriste. Sve u svemu, nijanse su prilikom swatchanja dosta pigmentiranije izgledale nego na oku iz razloga što sam ih više puta nanosila, jedini plus je taj što se sjenila ne truse. Također, sjenila nemaju nikakav miris kao ni ambalaža u kojoj dolaze. Aplikator koji se nalazi unutar palete nisam ni pokušala koristiti jer me nikada aplikatori nisu ni privlačili, nekako se uvijek pouzdam više u nanošenje prstima.

Paleta dolazi u količini od 130g i dostupna je u šest nijansi, moja nijansa je broj 4, a njena cijena je $9,49. Često zna biti na akciji i trenutna akcijska cijena joj je $5,69.



Moji dojmovi o ovoj paleti nisu nešto dobri iz razloga koje sam gore navela, teško se nanosi i slabo je pigmentirana tj. nije toliko koliko sam očekivala da će biti. Sa swatchevima sam poprilično zadovoljna i voljela bih kada bi bila toliko pigmentirana u samo jednom nanosu no nažalost, nije. 

Ocijena: 4/10


COLOR BABY GAGA Lipstick*
Za kraj donosim po meni najbolji ulov sa ove online trgovine, a to je ruž koji dolazi u zlatno-crnoj plastičnoj kutijci koja na sebi nosi broj nijanse, naziv ruža, njegovu količinu i ostale nepotrebštine na kineskom koje nerazumijem. Realno gledano, razumijem najbitnije.

Sam ruž dolazi u proprilično čvrstoj metalno-plastičnoj ambalaži zlatno-crne boje sa ispisanim nazivom ruža. Amabalaža je zapravo nešto što me izuzev nijanse dosta iznenadilo i dalo ovom ružu jedan ogroman plus. Na samom dnu ambalaže ruža ispisan je broj nijanse i to da je on dugotrajan.


Tekstura ovog ruža je nježna i lako se nanosi, ono što je dodatan plus jest to da hidratizira usne i nimalo ih neisušuje kao što to znaju raditi neki ruževi. Dostupan je u šest nijansi koje su također označene brojevima od 01-06, a nijansa za koju sam se ja odlučila je broj 04. Idealan je za ljetne dane jer je pigmentacija ovog ruža poprilično visoka i baš kako se vidi po njemu.

Ruž dolazi u pakiranju od 50g i njegova cijena je $6,45.


Moji dojmovi o ovom ružu su pozitivni jer je njegova pigmentacija nešto što nisam očekivala, isto tako vrijedi spomenuti kako se ruž drži na usnama po nekoliko sati (cca. 3-4) i tek nakon se mora popraviti, nešto prije ako jedete. Sve u svemu, ovaj ruž me naprosto oduševio u svakom pogledu i time zaslužio najvišu ocijenu. 

Ocijena: 10/10


Ukoliko želite naručiti preko Born Pretty Store-a, za kupnju makeup proizvoda koji nisu na sniženju, nudim vam kod sa kojim možete ostvariti 10% popusta prilikom narudžbe. Potrebno je na blagajni samo unjeti ITNH10, a do makeup odjeljka možete stići klikom na sliku niže.

http://www.bornprettystore.com/makeup-beauty-c-270.html



Jeste li dosad kupovali u Born Pretty Store online trgovini? Biste li voljeli štogod od mojih proizvoda isprobati?
*PR uzorak

Broj komentara: 10 :

  1. Odgovori
    1. Sve osim palete, meni.. koju sam već proslijedila. :)

      Izbriši
  2. *kineski ;)

    hmm pa sad bi si baš nešt mogla naručiti! vidim da imaju svakakvih gluposti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ne pratim više gdje sam imala tipfeler niti se obazirem.

      Ja čekam novu pošiljku, pa da isprobam :) Za sad previše stvari imam.

      Izbriši
  3. Vidim da imaju jeftine kistove, tu se čak isplati riskirati, nisu skupi, a možda ispadnu ok :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, upravo čekam sljedeču pošiljku za recenziranje i baš se kistići nalaze unutra. Kao neka kopija RT kistova pa ću ih moći usporediti.

      Izbriši
  4. Sve je krasno no favorit mi je ipak ruž :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Highlighter i ruž mi se baš sviđaju! Sa Bornprettystore stranice imam samo nakit koji nisam jako često i kvaliteta im je super :D

    OdgovoriIzbriši