ponedjeljak, 13. travnja 2015.

MANOMAI It's for type A

Već neko vrijeme razmišljam kako najbolje predstaviti ovaj serum ostalima jer neki su ga hvalili, tj. većina ga je hvalila dok ja zasigurno neću. Mislim kako mi je ovo prva recenzija kojom nikako nisam zadovoljna i nekako mi je žao zbog toga no ne odgovara svima isto, iako kažu da bi mi trebalo odgovarati.



AMBALAŽA
Manomai serum dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj se nalazi manja kutijica sa serumom, knjižica o brendu Manomai te svim serumima koje su izbacili na tržište. Bočica u kojoj dolazi serum je staklena i u njoj se nalazi 30ml sa plastičnom pumpicom za doziranje koja je po meni nešto što mi stvara problem pri samom doziranju. Razlog tomu je taj što djeluje ''jeftino'' i guma koja omogućava lagano istiskivanje se strgala već pri drugom korištenju. Ovaj serum ima vrlo kratki rok trajanja od šest mjeseci nakon prve upotrebe, nisam sigurna kako je s ostalima, ali meni je to prekratko.

Na kutijci u kojoj dolazi možete vidjeti kako je namjenjena Tipu A, kojeg ću objasniti niže. Također možete pročitati namjenu, način primjene i sastav seruma ukoliko želite sa kartonske kutijce u kojoj se nalazi serum.



O SERUMU
Kao što ste mogli primjetiti, na serumu izričito piše za Tip A no što to zapravo znači?! Svi mi znamo kako se konzumiranjem namirnica koje su namjenjene našoj krvoj grupi možemo osjećati bolje i lakše gubiti kilograme, pa tako iz Manomai-a vjeruju kako pojedini serumi namjenjeni krvnim grupama mogu pomoći koži protiv ranog starenja. Dostupni serumi namjenjeni su tipu A, AB, B i 0.

Moj serum namjenjen je krvnoj grupi A kako sam ja A- i njegovi sastavi se uglavnom baziraju na ekstraktu slada i zelenog čaja plus organskog arganskog ulja te ekstrakta runolista. Za Tip A kažu kako osobe nemaju masnu kožu te kako bi trebali izbjegavati proizvode za njegu kože koji u svom sastavu imaju puno sastojaka što izaziva stres kože. Isto tako, spoj prirodnih sastojaka koje su bogate antioksidansima poput ekstrakta slada, zelenog čaja, runolista i trešnje. Oni pomažu štititi lipide kože protiv oštećenja, sunca i zagađenja. Također, ovaj serum ne sadrži parabene niti mineralna ulja, umjetne boje i mirise, između ostaloga.

Sama tekstura seruma je dosta rijetka, gotovo vodenasta, što u odnosu na kvalitetu pumpice (koju sam ranije spomenula) i nije neki plus. Prilikom doziranja vam serum gotovo ''pljusne'' na dlan i rasprska ga posvuda, pa čak i skoro u oko.



MOJI DOJMOVI
Pored ove pumpice, koja enormno iritira svojom lošom funkcionalnošću, moram priznati kako je ovaj serum zaista odlična ideja no moja koža ga nikako nije voljela. Nakon što bih ga nanjela koža bi mi imala neki ljepljivi osjećaj pri samom dodiru, a i sam miris mi nije bio nešto primamljiv. Nekako sam fan neutralnijih mirisa kada se radi o nečemu što ide na moje lice, blizu područja nosa. Na svu sreću, serum mi nije izazvao nikakve osipe no pojavilo se par prištića što mi ukazuje da on jednostavno nije za mene i moja koža ga nekako ne simpatizira, iako je namjenjen baš njoj. Također moram priznati da nisam vidjela nikakve značajne pomake u vidu hidratacije i neke ''blistavosti'' kože prilikom korištenja, jednostavno nije bilo nikakvog pomaka, osim ovog dijela s novim kompićima na licu. Zaista mi je žao što meni nije odgovarao jer kao što je ranije spomenuto, sadrži mnogo prirodnih i organskih sastojaka.. naglasak stavljam na mnogo.

Cijena ovog proizvoda je $80 za 30ml i dostupan je na njihovom web-shopu kojeg možete pronaći na linkićima iznad.



Jeste li ikada probali nešto ovakvo? Biste li voljeli ili rađe ne eksperimentirate kada se radi o vašoj koži lica?
*PR uzorak

Broj komentara: 10 :

  1. Mislim da inače ovi vodenastiji serumi ostavljaju taj ljepljivi osjećaj, or is it just me?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo drugi serum, ovaj Vichy mi uopće ne ostavlja ljepljiv osjećaj i puno je ugodniji na licu, što teksturom i što mirisom.

      Izbriši
  2. Nekako mi je oduvijek ta ideja seruma prema krvi bila jeziva, ne znam zašto, ali baš me ne privlači

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, niti mene no zanimalo me o čemu svi ''trube''

      Izbriši
  3. Imala sam također taj za A krvnu grupu i meni je bio odličan, štoviše jedan od najboljih seruma koje sam probala te planiram novu kupovinu :D Baš smo različiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito je do toga, nažalost ja se u njemu nisam našla ni djelovanjem, a najmanje mirisom.

      Izbriši
  4. Čitala sam recenzije ovog seruma i sviđaju mi se sastojci mada je po meni glupa podijela prema krvnim grupama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A izgleda da se po nečem žele istaknuti, barem meni tako izgleda.

      Izbriši
  5. Vec sam vidjala recenzije za ove serume i mislim da posle ishrane prema krvnim grupama vecu glupost u zivotu nisam videla. Ponajvise sam izbezumljena filozofijom da tip A nema masnu kozu (what??!). Mislim da je isuvuse skup, sastojci nisu bogznasta, pogotovo takva kombinacija sintetickih i prirodnih. Ne organskih (to nemaju). Pure Altitude ima divne serume sa runolistom, a brend je no bullshit, visokog ranga i sadrzi sirovine iz kontrolisanog uzgoja i tesko pristupacnih ekoloskih podrucja. Sa sve sertifikatima. I ne kosta ovoliko... Zao mi je kad vidim da neki potpuno neprovereni proizvidi kostaju ovoliko i plus koriste se nekom tako nenaucnom filozofijom. Inace, drago mi je sto si napisala ovako iskren tekst, svaka cast.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nedavno sam čitala ishranu i moram reći da se ne slažem sa tim jer mi uglavnom dio namirnica ne odgovara nikako. Što se cijene tiče, slažem se sa tobom i mislim da je nekako precijenjen, a ne mora da će odgovarati svima kao što nije meni.

      Hvala tebi na čitanju. :D

      Izbriši