četvrtak, 9. travnja 2015.

ESSENCE noviteti proljeće/ljeto 2015. | Kupiti ili ipak ne?

Nedavno je na moju kućnu adresu stigao paketić od Essence kozmetike i moram priznati da mi je bilo jako drago što sam dobila priliku isprobati i predstaviti vam novitete za proljeće/ljeto. Neki su me pomalo razočarali dok su me drugi oduševili..


MONO EYESHADOW ~ 15 Hazel me not
Neutralno sjenilo srednje pigmentiranosti, ostavlja lagani mat finish na kapcima što je meni zapravo idealno za tranzicijsku nijansu jer je po meni nekako presvijetlo. Ono se lagano nanosi i blenda, moja preporuka je da ga nanosite nakon baze za sjenila jer će tako lakše doći do izražaja na očima, pogotovo ako imate masnije kapke.

Ovakvo sjenilo dolazi u više nijansi od 2,5 grama, a njegova cijena je 12,90kn. 

I ♥NUDE EYESHADOW ~ 01 Vanilla sugar
Iako sam u DM prodavaonicama škicala srednju nijansu, zapala me najsvijetlija za koju se ispostavilo kako je zapravo vrlo dobra kao bazno sjenilo na pomičnom dijelu kapka. Ovo sjenilo ostavlja svilenkasti mat finish na kapcima i ukoliko ga nanosite kistovima ono će se trusiti, no ako upotrijebite prstiće do toga neće doći. Isto tako se vrlo lako blenda i lijepo 'sjedne' na kapak ukoliko koristite bazu.

I ♥ Nude sjenila dolaze u šest nijansi (od kojih su sve predivne) u količini od 1,8 grama po cijeni od 21,90kn.

Lijevo: Mono Eyeshadow - Desno: I♥Nude Eyeshadow
Swatchevi sa bazom

GIANT EYESHADOW APPLICATOR
Iskreno, ne kužim namjenu običnih aplikatora, a kamoli ogromnog aplikatora. Lijepo izgleda, neću lagati ali ono pokupi pozamašnu količinu sjenila koje na njemu i ostane, što znači da na oči prenese jedna 2% sjenila. Iz Essence-a kažu kako nanosi sjenila baš kao što to činimo sa našim prstićima no čini se kako prsti ipak i dalje rade bolji posao.

Njegova cijena je 15,90kn.



EASY 2 USE EYELINER PEN
Malo je reći kako obožavam Superfine Eyeliner u olovci, tako da sam se zaista razveselila vidjevši ovaj eyeliner u paketiću no moje veselje je bilo kratkog vijeka. Već pri pokušaju, da pokušaju, prvog korištenja primjetila sam kako je tuš suh. Doslovno nisam mogla istisnuti niti malo na ruku, ruljila sam aplikatorom po ruci na kojoj su ostajale samo suhe crne mrljice. Tri dana nakon pokušala sam ponovno i gle čuda, aplikator je bio mokar i mogla sam lagano izvući linije. Nažalost, meni se ovaj eyeliner nikako ne sviđa ako ja moram pričekati dan-dva da tekućina dođe do 'kistića/aplikatora.

Njegova cijena je 23,90kn.



PURE SKIN ANTI-SPOT MOUSSE ~ 01 Matte beige
S takozvanim puderom u pjeni se ne susrećem prvi puta no da budem iskrena, nikada ga baš i nisam zavoljela. Na prvi pogled mislila sam kako je nijansa savršeno pogođena no kako sam neutralnog podtona tako je ovaj mousse pomalo prežućkast za moju kožu. Istina je da se pjena lagano stapa sa kožom no prekrivanje joj nije neka jača strana što je po meni neki minus jer želim da mi recimo ujednači ten na mjestima gdje je to potrebno. Iz Essence-a ističu kako je ovaj puder u pjeni namjenjen mladoj koži stoga vjerujem kako bi bio idealan onima koji nemaju prištiće, proširenije pore i neujednačen ten. Nekako mi više nalikuje BB kremi u pjeni, ako ćemo iskreno.

Ovaj puder dolazi u dvije nijanse u količini od 14 grama po cijeni od 32,90kn. 

SILKY TOUCH BLUSH ~ 90 Summer dreaming
Rumenilo lagane boje breskve koje se lako nanosi i još lakše blenda. Prilikom nanošenja sa kistom nisam primjetila da se trusi, možda mrvicu no ništa što kist ne pokupi. Ovo rumenilo obrazima daje prirodan rumeni izgled što je meni veliki plus jer je idealno za svaki dan.

Rumenilo je dostupno u još pet nijansi te sadrži 5 grama po cijeni od 21,90kn.

Lijevo: PureSkin Mousse - Desno: Silky Touch Blush
Swatchevi sa nanesenom hidratantnom kremom

XXXL NUDE LIPGLOSS ~ 01 Shy beauty
Iako pomalo bacam ''hate'' na sjajila jer eto, ne odgovaraju mi kao kada sam imala šesnaest, tako sam se naprosto oduševila ovime. Nježno neutralno-roza nijansa za koju sam mislila kako će mi biti presvijetla s obzirom na moj blijedi ten, pokazala se kao idealna. Lijepo naglasi usnice i da im sjaj, a potom i ostavlja meki osjećaj na usnama umjesto ljepljivog koji većina ostavlja. Ukoliko tražite pigmentiranija sjajila, kod ovih nudača to nećete naći.

Ovo sjajilo dolazi u još pet nijansi od 5ml po cijeni od 16,90kn.

LONG LASTING NUDE LIPSTICK ~ 01 Wearing only a smile
Nažalost s ovom nijansom me nikako nisu pogodili jer ako mi išta loše od ruževa stoji, onda su to zasigurno najsvijetlije nijanse. Da se radi o nijansi 03 Come naturally ili 05 Cool nude, to bi bio pun pogodak, ali ovako je to ispalo kao da sam na sebe stavila kreč. Iako nijansa ne odgovara moram priznati kako je ruž blage kremaste teksture koja se lako nanosi i fino klizi po usnama pri nanošenju. Ruž je srednje pigmentiran i njegova trajnost na usnama je čak 2-3h prije nego će biti potrebno popraviti ga (isprobano kod kuće, jel).

Ruž dolazi još u četiri nijanse po cijeni od 19,90kn.

Lijevo: XXL Nude - Desno: LongLasting Lipstick Nude
Gore: Lipglost - Dolje: Lipstick
THE GEL NAIL POLISH
Nisam ekspert o lakovima za nokte no isprobala sam gel base i top coat i moram priznati kako sam poprilično zadovoljna. Naime prije tjedan dana sam napravila manikuru koju sam podijelila na Facebook stranici bloga i tek tjedan dana nakon lak se okrhnuo na krajevima noktiju. Meni je to i više nego dovoljno s obzirom na to da u teretani baratam s utezima i čime sve ne. Nažalost, posljednji lak sa slike u nijansi 11 4 Ever young nisam isprobala jer ću ga dati majci iz razloga što meni ta boja nekako neodgovara.

Cijena gel baze i nadlaka je 21,90kn dok je obični lak u boji 12,90kn i dostupan je u još četrdeset nijansi.

I ♥ TRENDS ~ The Nudes/The Pastels
Isprobala sam oba laka i moram priznati kako mi se jako sviđaju. The Nudes linija, točnije nijansa 05 Pure soul, ima blagu boju i na svijetlu se sitne čestice presijavaju što mi je prekrasno dok The Pastels linija, nijansa 03 I'm so fluffy, ima čistu boju bez ikakvih čestica. Oba laka je preporučljivo nanjeti u dva ili čak tri sloja kako bi se nijanse bolje isticale.

Cijena oba laka iz obje linije je 15,90kn i dolaze u više nijansi.



Kao sveukupni neki dojam/osvrt, kreirala sam prirodni look sa proizvodima koji su mi se zapravo najviše svidjeli (sjenila, rumenilo i sjajilo), bez pudera. Možete primjetiti kako je zapravo osvježavajuće i djeluje zaista minimalistički na licu, gotovo kao da niti nemate makeup.



Razmišljate li o kupnji kojih od ovih proizvoda? Što je vama zapelo za oko od Essence noviteta? 
*PR uzorci

3 komentara :

  1. Lijepo ti stoji taj minimalistički look imaš lijepu kožu... :) Mislim da ću uzeti rumenilo i sjenilo 15. U kozma je ovaj vikend popust na make up :) nitko sretniji od mene i morams i uzeti novi korektor za podočnjake koristila sam eveline art scenic korektor 2w1 ali mi je dobro isušio to područje i nastale su milie :/ Imaš li koji savjet za kupnju korektora?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auu da bar ja imam Kozmo doma, tako sam se naviknula na njega u Zagrebu da mi nedostaje sada.. :/ Hmm, ja ti nažalost slabo koristim korektore no da isprobaš Catrice kamuflažu, meni ona nikada nije isušila kožu, ali svakako nanesi hidratantnu kremu prije.

      Izbriši
  2. mousse sam imala ali mi je kao i svi njihovi puderi pretaman. a i prebrzo mi se potrošio, tak da sam ga kupila prvi i zadnji put. o ovom aplikatoru smo već pričale, ni ja ne kužim zašt je tak velik, ali inače s aplikatorima preferiram stavljat kremasta sjenila (bolje mi je nego s kistom).

    OdgovoriIzbriši