ponedjeljak, 20. travnja 2015.

Paula's Choice CLEAR Anti-Redness Exfoliating Solution | Extra Strength 2% BHA

Vjerujem da se sve može riješiti i smiriti, pri tome ne mislim na međuljudske odnose već na stanje kože. Kada sam prestala sa uzimanjem oralnih kontraceptiva moje lice je podivljalo, ja koja nikada nisam imala više od jednog prištića na licu, mislila sam da ću izluditi količinom prištića koja je postala stalni kamper na mome licu. S vremenom to se smirilo no i dalje imam problema sa proširenim porama na području oko nosa/čela, miteserima i pokojim crvendaćem. Kada sam birala što ću od eksfolijanta isprobati, mislim da mi se tada sljedeći učinio kao najbolji izbor.. da vidimo.


AMBALAŽA
Exfolijant dolazi u plastičnoj plavoj bočici od 118ml sa zaštitnom folijom što je za mene ogroman plus jer se tako ne umanjuje kvaliteta proizvoda i njegov rok ne ističe sve dok ga ne otvorite. Sam poklopac na vrhu je dosta čvrst no ipak omogućuje lako otvaranje. Sa svoje prednje strane ovaj eksfolijant ima naziv brenda, puni naziv proizvoda, namjenu i par riječi same Paule Begoun dok se na stražnjoj strani može naći sastav te sam način kako najbolje upotrijebiti ovaj eksfolijant.



O EKSFOLIJANTU
Krenimo prvo sa pitanjem što su zapravo BHA kiseline te što čine?
Beta-hidroksi kiseline su organski spojevi slični alfa-hidroksi kiselinama, a najčešće ih predstavlja salicilna kiselina. One su topive u masnoći što im omogućuje da se probiju kroz masnoću u pore i ljušte stanice kože koje su unutar uljne žljezde i mogu začepiti pore. BHA kiseline preporučljivo je koristiti ukoliko se osobe bore s neželjenim prištićima i miteserima. Kiselina (u ovom slučaju salicilna) ''odljepljuje'' vanjski sloj mrtvih stanica kože i tako omogućava zdravim stanicama da dođu na površinu.

Što iz Paula's Choice-a kažu o eksfolijantu?
Ovaj eksfolijant je tekuće sredstvo za eksfolijaciju kojim se postiže glatka, zdravija koža. Ono sadrži 2% salicilne kiseline koja odlično prodire, otvara i smanjuje pore preko noći. Njegovi protuupalni sastojci smiruju iritaciju kože te smanjuju i spriječavaju ožiljke od prištića. 100% bez umjetnih bojila i mirisa.

Također upozoravaju da kada i ukoliko koristite proizvode koji sadrže BHA, svakako tokom dana koristite kremu sa zaštitnim faktorom. Isto tako ukoliko ste alergični na aspirin, ne preporuča se korištenje proizvoda koji sadrže salicilnu kiselinu tj. BHA.



MOJE ISKUSTVO

Prije korištenja 
Moja koža je oduvijek bila čista, čak i kada sam ušla u pubertet nisam imala niti jedan prištić, možda je tu i tamo znao izbiti koji, ali ništa strašno. S prekidom uzimanja kontracepcijskih pilula i hormona koji se nalaze u njima, moje lice je naprosto podivljalo. U roku mjesec dana vjerujem da je na površinu kože lica izašlo sve što prije nije i tako sam muku mučila narednih godinu dana dok sve nije nekako sjelo na svoje mjesto. Da mi je netko rekao kako je to posljedica nakon prestanka uzimanja pilula, nikada ne bih ni počela sa uzimanjem na prvom mjestu. 

Prije nego sam počela koristiti Paula's Choice eksfolijant moje lice je bilo sklono tu i tamo pokojem potkožnom prištiću, par crvenih za vrijeme mjesečnice, miteserima na području T-zone te proširenim porama sa obiju strana nosa i pomalo na čelu.



Dan nakon prvog korištenja



Tjedan 1.
Nakon prvog nanošenja eksfolijanta blaznicom preko cijelog lica, izbjegavajući područja oko očiju mogla sam osjetiti lagane trnce i to ne na loš način (ubite me ako je ovo placebo efekt ili štogod, ali smijala sam se samoj sebi također). Imala sam osjećaj kao da sva nečistoća izvire na površinu, kao da ju eksfolijant poput magneta izvlači van. Isto tako sam mogla primjetiti kako je koža nekako zaglađenija i mekša, pogotovo na području čela i nosa. Sljedeći dan sam naravno očekivala da ću se probuditi sa crvenilom i mnoštvom prištića/mitesera no nisam, lice mi je i dalje bilo zaglađeno i meko te se crvenilo koje sam imala dan prije smanjilo. Već početkom četvrtog dana sam primjetila kako su mi miteseri znatno vidljiviji zajedno sa prištićima koji su uglavnom bili nevidljivi, ono što me zapravo iznenadilo je lakoća s kojom sam ih sve istisnula te potom tonizirala lice. Od tada sam već mogla primjetiti kako mi je lice čišće (s manje mitesera) nego je bilo prije korištenja. Krajem tjedna područje nosa i čelo su se lagano počeli perutati što mi je na neki način bio znak da mi je potrebna veća hidratacija dok je ostatak lica bio i dalje isti, možda sa par crvenih prištića više no miteseri su i dalje bili u smanjenom broju.



Tjedan 2.
Početkom drugog tjedna mogla sam primjetiti kako mi je lice znatnije puno neprimjetnih prištića, onako osjetnih na dodir te jedan potkožni malo iznad rupice na bradi. Bila sam uvjerena kako kod mene treba vremena kako bi sve te nečistoće izbile na površinu ili ih nema mnogo pa im nekako duže treba. Cijeli drugi tjedan nisam prčkala po prištićima/miteserima koji su se pojavili već sam samo hidratizirala i štitila zaštitnim faktorom svaki put kada bi išla izvan kuće. Pred kraj tjedna odlučila sam kontaktirati PC tim kako bi ih upitala je li i koliko je normalno da mi se koža peruta čak i nakon dodatne hidratacije, kao i ta neka pretjerana zaglađenost.. Tokom razgovora sam dobila odgovor kako mi preporučuju da smanjim korištenje na svaka tri dana, umjesto svaki dan kako je moj eksfolijant malo jači. Tek kada sam smanjila učestalost korištenja, počela sam primjećivati kako perutanje nestaje.



Tjedan 3.
Perutanju ni traga ni glasa otkako sam smanjila korištenje eksfolijanta, isto tako sam odlučila istisnuti sve mitesere koje sam mogla kako bi mi nos izgledao ''čišće'' i moram priznati kako sam to učinila s lakoćom. Imam dojam tj. zapravo sam sigurna kako eksfolijant svakim mojim istiskivanjem mitesera svu tu nakupljenu nečistoću iznova izvlači van kada se riješim ove koja se nakupila na površini. Nekih novijih crvenih prištića baš i nema, osim što mi čelo ima nešto smanjenije pore (njihovo sužavanje se čini kao vječnost). Sve u svemu lice izgleda puno čišće nego prije korištenja eksfolijanta, barem meni koja sam suviše samokritična.



Tjedan 4.
Ujedino i posljednji tjedan koji navodim u recenziji, iako planiram eksfolijant koristiti i dalje. Ne vidim značajni pomak od prošlog tjedna, izuzev par novih crveno-potkožnih prištića koji su osvanuli na mome licu. Nekako sam očekivala da će se smanjiti, ali nisu. Što se tiče kože, ona je i dalje lagano zaglađena na dodir ali miteseri i sitni prištići su i dalje vrlo vidljivi na svijetlu. Ono što je neki pomak jest to da mi je ten ujednačen tako da izbjegavam bilo kakve tonirane kreme i puder, osim kada izlazim van (što je rijetkost u zadnje vrijeme).



SVEUKUPNI DOJAM
Moram priznati da iako ne vodim neku bitku sa prištićima i aknama, ono što mi izuzetno smeta jesu proširene pore koje su se u poslijednje tri godine postale vidljivije i prištići na području čela. Miteseri na nosu su također postali stanovnici moga lica no s vremena na vrijeme neko masakriranje padne pa sam tako mirna. Očekivala sam više, očekivala sam da će mi lice buknuti kao većini djevojaka koje su isprobale ovaj eksfolijant no nije. Ne vidim neki značajni pomak od prvog dana osim što mi je koža na čelu nešto zaglađenija. Izuzev toga mislim da trenutno imam više prištića po ostatku lica nego li prije što mi je pomalo razočaravajuće jer sam mislila kako će se bar to smanjiti.

Sve u svemu, očekivanja su bila viša i mene rezultati nisu nekako pretjerano dojmili. VJerujem da kada bi što manje stvari stavljali na lice da bi ono bilo znatno čišće, eto, to je moje mišljenje.



Ovaj eksfolijant možete kupiti na Paula's Choice stranici po akcijskoj cijeni od 195,07kn za 118ml ili manju verziju od 30ml za 58,70kn. Standardna cijena eksfolijanta od 118ml inače je 229,45kn te vam na kućnu adresu stiže u roku od 24h.


Jeste li do sada isprobali koji od proizvoda PC-a? Imate li želju isprobati koji?
*PR uzorak

2 komentara :

  1. Trenutno koristim jedan njihov proizvod o kojem ću uskoro pisati recenziju. Mene muče prištići po bradi, koji se znaju upaliti (naravno, to je posljedica mojeg kopanja!). Ali, ti prištići su hormonske prirode i nijedan proizvod ih ne može ukloniti. Najbolje što sam postigla je bilo kada sam pila kapsule noćurka koje dovode hormone u ravnotežu u samom tijelu,
    Na slikama je tvoje lice prelijepo i izgleda čisto

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja kad ''kopam'' meni je to sve ok, crveno nekih sat vremena pa je onda sve lijepo. Mene jedino muče ti na čelu i grozni miteseri na nosu, samo to.

      Ah, hormoni :/

      Izbriši