petak, 24. travnja 2015.

NIVEA Creme Smooth


Prije nešto više od mjesec dana dobila sam priliku isprobati novi Nivein gel za tuširanje, ovog puta radilo se o kremastom gelu koji me naprosto oduševio.


AMBALAŽA
Klasična kao i u svakog gela za tuširanje, izuzev poklopca. Nivea tu daleko nadilazi većinu gelova jer se njen poklopac lako otvara i zatvara, a opet ne iziskuje puno snage pri istome. Koliko puta vam se dogodilo da si polomite nokat samo zato jer se mučite sa otvaranjem pojedinih gelova i šampona, nebrojeno pretpostavljam. Ovaj gel dolazi u količini od 250ml koje nećete prebrzo potrošiti baš zbog kremastije teksture gela na koju baca ovaj novitet.



O GELU
Iz Nivee kažu kako njegujuća formula sa shea maslacem ugađa našoj koži i čini ju svilenkasto glatkom i mekom, ostavljajući na koži osjećaj hidratacije. Idealan za njegu osjetljive i suhe kože.

Ovaj gel, kao i ostali koje sam imala prilike isprobati, se u dodiru sa mokrom kožom zaista lijepo zapjeni i sam po sebi je kremaste teksture kao što je i spomenuto u njegovom opisu na poleđini ambalaže. Lako se nanosi na kožu, još lakše ispire i ono što je najbitnije jest da ostavlja kožu hidratiziranom i mirisnom. Većina ženskih gelova za tuširanje zaostaju sa mirisom na koži. Svi oni divno mirišu kada ih nanosimo no prilikom ispiranja se zajedno sa sapunicom isperu sa kože, što je meni i dalje nepojmljivo ako od muških gelova, čak i oni najjeftiniji, ostavljaju ugodan miris istog na koži. S Niveom to nikada nije bio slučaj, barem kada je moja koža u pitanju.
Miris ovog gela podsjeća na onaj klasični Nivea miris kojeg u sebi imaju sve classic kremice i Creme Care gel no ovaj miris je nekako blaži sa primjesom toga klasičnog, što mi se zapravo jako sviđa. Mnogo je nježniji i nije toliko intenzivan i ''jak''.



SASTAV
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Glyceryl Glucoside, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Citric Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Citronellol, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol


MOJI DOJMOVI
Osim gore spomenutog gela za tuširanje, isprobala sam mnoge druge poput Creme Care, Happy Time i Cashmere Moments gelova te moram dodati kako jedino Nivea gelovi po meni zadovoljavaju u ulozi jednog pravog gela za tuširanje. Lijepo se pjene, ostavljaju divan miris na koži nakon ispiranja i još k tome zaista hidratiziraju kožu nakon tuširanja. Što se tiče njihove cijene, vrlo su pristupačni i često se mogu naći po akcijskim cijenama u drogerijama poput DM-a i BIPE. Njegova trenutna cijena je 18,90kn



Ukoliko želite isprobati ovaj gel za tuširanje, sudjelujte u nagradnoj igri povodom mog rođendana koja je aktivna na Facebook stranici od 24.-30. travnja za fanove iz Hrvatske.


Koristite li Nivea gelove za tuširanje? Koji su vaši dojmovi o njima ako ste ih isprobali?
*PR uzorak

4 komentara :

  1. Ja obozavam Nivea proizvode i koristim ih godinama. Njihovi gelovi za tusiranje su mi, zajedno sa Dove gelovima, omiljeni i predivno mirisu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također. Jedino njima vjerujem sa svojim licem, više nikom drugome.. a gelovi, mislim da sam sve rekla.

      Izbriši
  2. Nivea je klasik kojem se uvijek vraćam :) Ovaj nisam još isprobala, ali definitivno je idući na redu, nakon Sanexa kojeg sam otkrila nedavno i koji mi je isto super za moju suhu kožu

    OdgovoriIzbriši