subota, 4. travnja 2015.

FAVORITI MJESECA: ožujak 2015.


Kako je proljeće došlo, iako se čini da  zapravo dolazi, odlučila sam napraviti neki kratki rezime favorita koje sam uglavnom koristila prošli mjesec. Nije mnogo. Makeup kojeg nanosim na lice većinu mjeseca je zapravo minimalistički kada nikuda niti ne izlazim niti imam potrebu stavljati fasadu na lice za potrebe neke ''cuge'' ili kao neki, odlaska u teretanu.

Ovog puta sam odlučila odabrati proizvode bez kojih nekako nemogu na dnevnoj bazi, izuzev krema za lice i maskare. Od kremica zapravo koristim samo dvije, Nivea Pure&Natural dnevnu za normalnu kožu te La Roche Posay Hydreane Legere dok od maskara uglavnom posežem za L'oreal Miss Manga koja mi je s vremenom postala oke ili Yves Rocher Volume Elixir.


Što se tiče ovako dekorative i mirisa, tu stojim čvrsto iza svojih favorita i posežem za njima gotovo svakodnevno.

AVON ~ Incandessence
Prvi na redu je Avonov parfem koji hvalim na sva zvona. Ova bočica koju vidite mi je treća po redu dok četvrta već čeka da zauzme mjesto na polici umjesto ove. Njegov miris nije jak, ali opet je dovoljno senzualan da ga se osjeti i zavoli.

SLEEK i-Divine ~ Au Naturel
Sljedeća na redu je Sleek paleta u koju sam naprosto zaljubljena i svaka riječ je suvišna. Naime imala sam ju u planu recenzirati no gubitkom slika koje sam neposredno nakon što sam ju dobila poslikala, odlučila sam napraviti kraći osvrt na Facebooku, nažalost.

AVON Hidrokolor Indulgence ~ Towny Rose
Treći po redu je Avonov ruž koji je idealan za proljeće, lako se nanosi i k tome fino hidratizira usne. Nedavno sam imala priliku recenzirati svih dvadeset nijansi o kojima možete pročitati više u recenziji.

ESSENCE LipLiner ~ 06 Satin Mauve
Predzadnja je Essence olovka za usne o kojoj svi pričaju, nijansa koju ja volim ujedino je i nijansa koja je zaludila većinu blogerica. Ove olovke se vrlo lako nanose i poprilično dosta dugo traju na usnama bez obzira jeli vi ili pili, a k tome su još vrlo pristupačne cijenovno.

bPretty Blusher ~ 4 Cerise
I za kraj je tu ponovno bPretty rumenilo koje možete pronaći u svim Bipa prodavaonicama. Nijansa koju sam ja dobila vrlo je topla i lijepo sjeda na lice te što je iznenađujuće, ne oksidira brzo kao neka od rumenila koje imam.


I to bi bili moji favoriti za ožujak. Pokušala sam ovaj put izdvojiti što manje kako se post nebi odužio na Bibliju ili neki ep, stoga se nadam da vam se svidio ovako kratak i sladak.


Dijelimo li koje favorite? Želite li isprobati nešto od mojih favorita što još niste?

Broj komentara: 12 :

  1. Essence olovke su odlične,Sleek paleta mi je ionako na Wish listi,a upravo si me ti nekako navela da se zainteresiram za ovo rumenilo i kupim ga prvom prilikom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je odlično za tu cijenu, svakako ga se isplati uzeti jer je u rangu onih skupljih što se tiče pigmentiranosti i trajnosti. :)

      Izbriši
  2. Meni je golden rose olovka za oči jako dobra, a što se tiče tvojih favorita-Avon hidrokolor ruž mi je odavno vrh. Dobila ga na prošlom BBDayu i ne mogu vjerovat, al tek sad mi je pri kraju(a koristila skoro svaki dan)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olovke za oči ne koristim uopće.. Ovo ti je druga linija Hidrokolor Indulgence, nisu kao oni od prošle godine ruževi. :D Ja sam si ih od 20 ostavila 10

      Izbriši
  3. Moj favorit je isto tako bipino rumenilo,najrozija nijansa mi odlično odgovara za moj rozi podton. Prvo je rumenilo koje sam potrosila do kraja, vrijedi svaku lipu, pri tom je jako povoljno. Volila bih da dodaju jos par nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još uvijek nemam rumenilo koje sam potrošila do kraja jer ih imam četiri, ali jednom sam dotakla dno. :)

      Izbriši
  4. Taj parfem sam imala prije godinu dana i totalno me oduševio. :D Odlično mirišiii!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zaista je odličan. Ja se nekako nemogu odviknuti od njega pa ga stalno kupujem, tj. kada sam pri kraju sa onim kojeg u tom trenutku koristim. :)

      Izbriši
  5. Nemam ništa od ovoga, ali volim Sleek palete i sviđa mi se Essence olovka, no pretamna mi je na meni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleekuše su nešto najdivnije ikad :) Essence ima sada long-lasting olovke i baš ima jedna nijansa koja je dupe ovoj (ako ne i ista), imala sam ju na BBDu i zbilja je dosta dugo držala bez popravljanja nakon jela.

      Izbriši