ponedjeljak, 27. travnja 2015.

Wishlista za 2015. | Acer, Canon, Ikea, Zoeva i dr.

S novom godinom uvijek kreću i nove želje, ili barem tako kažu. Znam kako je Nova godina počela još prije tri mjeseca no ja nikada do sada nisam sastavljala wishliste. Istina je kako sam željela poneke stvari i neke još uvijek želim, ali nekako nisam tada viđala potrebu prenjeti ih na papir jer sam si neke na poslijetku priuštila ili dobila, dok su ostale ostale i dalje želja. Zašto je ova godina drugačija, zašto ovoga puta radim ovako nešto? Vrlo jednostavno, želim većinu svojih želja na jednom mjestu tako da sa osmjehom na licu mogu gledati sve što sam si i ostvarila.. ne nužno krajem 2015. godine (jer ipak kasnim četiri mjeseca) stoga si dajem +4 mjeseca u 2016. godini.

Ukratko sam složila tri grupe u kojima će se naći moje želje i neki banalni razlozi, pa krenimo..


TEHNOLOGIJA
Moglo bi se reći da sam skromna, zapravo i jesam jer većinu stvari priuštim sama sebi ako je to moguće, a za neke jednostavno znam da si ih ni ja niti moja mama ne možemo priuštiti. Znate ono dok prolazite trgovinom ili vidite ljude kako imaju nešto što vi toliko dugo želite i zamišljate da imate, ali onda se taj balončić od sapunice rasprsne i ostane stvarnost?! E tako se ja osjećam kada gledam fotoaparate, točnije jednog određenog.

CANON EOS 700D 
Odrastajući uz djeda fotografa, može se reći kako od malih nogu volim fotografiju i sve što nam ona omogućava. Zaustavljanje momenta jednim klikom i pohranjivanje prelijepih uspomena za stare dane nešto je što me ispunjava, nešto što u meni budi maleno dijete koje je obožavalo slijediti svoga djeda posvuda kuda bi išao. Moji nažalost ne vide potrebu da ja posjedujem nešto takvo, ne vide smisao ako isto to mogu učiniti i sa mobitelom.. ironija, ne?! Ali obećala sam da ću si ispuniti tu želju, makar odvajala svaki mjesec 1000kn od plaće čim dobijem staž.


ACER Aspire [V 3/ V Nitro], ipak ASUS
Već četvrtu godinu imam Acer-ov laptop i osim što mi se samo nekada zna pregrijati, radi kao urica. Ali znate ono kada jednostavno želite nešto novo, pa tako želim i ja. Voljela bi ovaj dati mami, dati nešto da ima izuzev tableta te da napokon mogu stari kompjuter doslovno baciti.

Na slici niže se nalazi V Nitro verzija koja je čini mi se najnovija i trenutno dosta skupa dok je V 3 nešto pristupačnija cjenovno iako ima više verzija (ja se u to ne razmem). Anyways, ako se netko kuži, neka mi slobodno da preporuku.



UREĐENJE PROSTORA
Što se tiče uređenja prostora, nemam previše želja, barem ne sada kada još uvijek ne znam točno gdje sam niti hoću li ovdje ostati. Jedina želja, za sada, mi je ona koju ima većina žena, a to je urediti svoj makeup kutak kako priliči. Većina ovih stvari, ako ne i sve, nešto je što će se naći u mome domu kada riješim konvenciju i budem sigurna da novac ne moram dati za nešto drugo.


LADIČAR I STOL
Jednostavnost, to je ono što volim i nekako se držim toga. Ne znam je li to do mog blagog OCD-a ili nečeg drugog, ali jednostavno se osjećam bolje kada je nešto svedeno na neki ukusni minimum.



RADNA SVJETILJKA
Ako je za računati, poštenu radnu svjetiljku nemam otkako sam krenula u srednju školu.. tj. od preseljenja u kuću i mislim da mi zaista manjka.


DODATCI ZA MAKEUP I OSTALO
Hmm, posudica za kistove iliti svijećnjaka nikada dosta, a s njima i ostalih sitnih stvarčica za dekor i svašta nešto. Mislim da se ne moram objašnjavati kada kažem da sve to T R E B A.



MAKEUP I DODATCI
Reći ću par stvari, kistova i paleta nikad dosta. Oni koji vole kozmetiku koliko i ja će me shvatiti, a ostali poput moje drage mame i prijatelja koji ne vole toliko kozmetiku, neće. Neke od ovih stvari znam da ću nabaviti dok za druge nekako nisam sigurna ali sam ih ipak stavila na listu jer je to nešto što zbilja želim.



ZOEVA ~ COMPLETE EYE SET
Pored M•A•C kistova također mnogo slušam o ovome setu, iako me ovi prvi spomenuti nekako ne zanimaju, tako sam odlučila da ovaj jednostavno moram imati. Vjerojatno će mi to biti zadnji skuplji kistovi jer jednostavno nema smisla hoardati ih (kosim se sa onime što sam rekla) no mooožda će još pokoji zalutati u moj kutak.


TARTE ~ TARTELETTE
Obožavam Tarte palete otkako sam prvi put vidjela da ih Maya Mia koristi. Boje su jednostavno predivne i način na koji se blendaju.. ahh, zaljubljena sam. Ova paleta je vjerojatno nešto što nikada neću imati jer mi je preskupo naručivati ju i toliko dati za sjenila, ali barem mogu sanjati.


MUR ~ ICONIC PRO 2
Moram priznati da je Makeup Revolutionu ovo bio pravi pogodak, raditi dupe Lorac-ovih paleta kako si većina smrtnika ne može priuštiti orginal Lorac. Ne znam iskreno koja mi je ljepša, dobro možda 2 više nego 1 ali zaista, obje su predivne.


M•A•C PRO LIPSTICK ~ SIN
Vjerujem kako je ovo jedini ruž koji me iz ovog brenda zanima, boja je ne lijepa nego predivna. Oke, može i nijansa Diva. [Update: kupljen Mehr.]



PUTOVANJA I OSTALO
Već i ptice na grani znaju koliko se veselim konvenciji Vampirskih dnevnika i Orginalnih u Frankfurtu tako da ne moram pričati kako je lijepo ostvariti svoj petogodišnji san. Sjećate li se kada sam rekla na Facebooku kako štedim, e pa i uštedila sam i volonterka sam. Napokon mogu reći da sam bila čvrst karakter i ostvarila nešto za što sam kukala da ''Nemam novaca''. (Niže je samo dio do sada najavljenih glumaca konvencije).

Ian Somerhalder, Christopher Wood, Daniel Sharman, Michael Malarkey, Danielle Campbell

I za kraj, želim si u budućnosti kupiti jednog mini Yorkieja. Čak sam nedavno saznala da ga je mama htjela uzeti ali se ipak odlučila za Bichona. E pa tako, a ako može s njim doći i jedan ovakav poput Nicka ili čak i sam Nick, neću se buniti.



To bi bila moja lista, imamo li štogod zajedničkog? Što si vi želite ostvariti/priuštiti u ovoj godini?

Broj komentara: 8 :

  1. Malm, zidno ogledalo, posude za kistove i Nic's picks imam i sve mogu preporučiti :D a na wishlisti su mi isti fotić i zoeva kistići :D :D tartelette mi je predivna, ali se slažem da je to prevelika investicija trenutno :) zanimljivo mi je koliko nam se stvari poklapa, predobro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično. Mislim da su mi Nic's Picks sad tamo negdje na predzadnjem mjestu jer su mi Zoeva na visokom prvom. :) Vidim i ja da se poklapa, neka, great minds think alike ;)

      Izbriši
  2. Ja ti fakat preporučujem da si uzmeš koju Zoevicu, kistići su divni, uz njih nikad nećeš trebati MAC <3
    Super ti je lista želja, od peseka do fotića, sve lajkam! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma uzimam sigurno, cjenovno su daleko od MAC-a koji me baš i ne privlači toliko. Jeeej :D

      Izbriši
  3. Gdje bih mogla najpovoljnije kupiti te zoewa kistove? Od njih nemam ništa pa i nisam upućena. ja inače imam vrlo loša iskustva s acerom. kod prvog sam morala mijenjati grafičku,a kod drugog je ekran otišao. Uzasno skupi popravci tako da nikad više.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam, ima ih za naručiti samo online i to putem Zoeva stranice. Nisu ništa jeftiniji baš, ali realno.. isplativi su.

      Moj Acer gura evo već 4. godinu, jedina zamjerka mu je što se zagrijava previše. A ujak ima neki koji se samostalno hladi i također je vrlo zadovoljan.

      Izbriši
  4. Uf, kako te razumijem za fotić :/ Za mene je bolje da ne pišem svoju jer je preduga, a ja se ne mogu skulirati i svesti to na nešto razumno što bih i mogla imati, sanjarim, što ću... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polako, sve se stigne :) I ja želim mnogo više, ali uvijek postoji nešto što si duže i jače želim.

      Izbriši