četvrtak, 30. travnja 2015.

CATRICE PR Event | Noviteti 2015.

Nekolicina je upoznata sa činjenicom kako je Catrice jedan od brendova zbog kojih sam se odlučila početi bisati blog (zbog omjera kvalitete i same cijenovne pristupačnosti) stoga mi je bila velika čast biti pozvana na njihovo predstavljanje noviteta.


Event se održao 28. travnja (dva dana nakon mog rođendana) na 16. katu Zagreb Eye vidikovca kojeg na svoju 'sramotu' u tri godine studiranja i života u metropoli nisam niti jednom posjetila. Vidjeti cijeli Zagreb sa tako poveće visine bila je izuzetna prilika jer je pogled zaista oduzimao dah.








Nakon što smo se međusobno podružili i popričali, bilo je vrijeme da se udobno smjestimo i uživamo u prezentaciji koju su nam pripremili. Za početak su nas Matilda Miličić, menađerica za marketing i odnose s javnošću i Alan Nikolić, brend menadžer za Catrice i Essence iz tvrtke VM2 pozdravili, a potom nam je Katharina Steier, menađerica za odnose s javnošću iz Cosnove predstavila viziju brenda Catrice te njihove novitete.


Noviteti koje su posebno izdvojili i koje smo na licu mjesta imali priliku isprobati bili su 12h Matt Mousse podloge, Allround korektor, nova Illuminating rumenila, Prime&Fine Anti-red korektor, Jet Lash Speed Volume maskara te palete Absolute Rose i Matt.

Katharina nam je također predstavila i novu limitiranu kolekciju pod nazivom Check & Tweed te dodala kako Catrice brend slavi radost života, što se itekako može primjetiti po njihovim šarolikim policama.

Nakon prezentacije, prisutni su imali priliku našminkati se uz pomoć udruge In Style i njenog makeup tima ili urediti nokte od strane tima kozmetičkog salona Urban Spa. Kako nebismo ostali gladni i žedni, mogli smo fino 'omastiti brk' sa divnom hranom i ozvježavajućim pićima koje nam je pripremio Catering Lisak.



Na iznenađenje većine blogerica, Matilda nam je obznanila kako sve što se nalazi na Catrice stalku pored nas možemo uzeti kući.. isprva smo se svi pogledavali i pitali se jesmo li dobro čuli to što je rekla, a zatim polagano približili i odabrali što smo željeli. Imala sam sreće pa sam uzela par stvarčica koje sam pikirala otkako je Catrice prije par mjeseci izbacio novitete na tržište (All Matt Plus podlogu, Prime&Fine matirajući puder i bazu, set za obrve bez kojeg nemogu, Liquid Metal sjenilo, par ružića i eyeliner) te također nešto za vas. No tu nije bilo kraja iznenađenjima, hostese su nam svakome uručile vrećicu u kojoj su se nalazili Catrice noviteti..


..Catrice je također odlučio jednu djevojku nagraditi cijelom novom kolekcijom lakova za nokte pa sam tako ja udomila 42 laka od kojih će veći dio ići u darivanja. Za kraj smo se zasladili prefinom čokoladnom tortom koju su napravile Vedrana i Masha iz Sweet Cakes Lab-a.








Što reći nego predivan event, zaista nemogu opisati koliko me veselilo biti dijelom tako nečega, još jednom, hvala. Za kraj vas ostavljam sa vlogom toga dana.
_______________________________




Jeste li isprobali štogod od noviteta? Recenzije kojih proizvoda biste voljeli vidjeti na blogu?

4 komentara :

  1. Lijep event i čestitam na osvojenoj nagradi :D Lakoviii *_*

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam cijeli zivot imala 42 laka xD Zavidim ti :D Sve mi se sviđa, pikirah paletu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti ja, jedva da od svojih 20ak koristim dva-tri. Ove lakove sam već napola podijelila i dio ide za darivanja. Ostavila sam si tri nijanse samo.

      Izbriši