utorak, 14. travnja 2015.

VIDEO TUTORIJAL: 'Spring extreme' look

Proljeće u meni budi želju za eksperimentiranjem sa sjenilima, ruževima pa čak i lakovima. Ne znam je li to do sunca i toplog vremena ili jednostavno zato što je to moje godišnje doba..

'Spring extreme' look inspiriran je perunikama i mogli ste ga primjetiti na mojoj Facebook stranici ukoliko me pratite duže vrijeme jer sam ga kreirala povodom natječaja kojeg je Bipa imala prošlo ljeto i ovo mi je bio drugi put da ga radim na sebi tako da sam poprilično zadovoljna time kako je ispao. Ne samo da je jednostavan već zaista lijepo izgleda i na pomalo spuštenim kapcima. Da ne dužim, prebacimo se na slike i video:




Kako vam se sviđa ovaj look? Biste li ga mogli rekreirati i nositi?

3 komentara :

  1. Iako izgleda jednostavno, sumnjam da bih ga ovako lijepo kreirala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično, bravo draga. imas i od mene komentar na kanalu :)

    OdgovoriIzbriši